sove i lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.904 visninger
17 svar
3 synes godt om
4. januar 2014

Babydream2013

Hvor lang tid ca sover de i lift ?

Overvejer nemlig om vores bare skal bruge liften om natten og så vente med at købe tremmeseng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

L&V

Babydream2013 skriver:

Overvejer nemlig om vores bare skal bruge liften om natten og så vente med at købe tremmeseng.

Den store sov der i til hun var 6mdr den lille var omkring 3mdr

Anmeld

4. januar 2014

Ciss

Vores den første sov i liften den første uges tid - men så fik vi info fra sp, at man ikke bør gøre det, fordi liften er meget tættere end en seng, og fugten ville i langt højere grad blive i madrassen mm, sådan at man løber en rissiko for muggdannelse osv.

Jeg har ikke ledt efter mere info om det, men efter den samtale lagde vi heller baby i en seng, hvor vi rullede et babytæppe sammen til en pølse og lagde omkring baby for at mindske størrelsen på sengen. Tæppet blev så jævnlig vasket og sengen luftet.

Anmeld

4. januar 2014

MorDk

Babydream2013 skriver:

Vores har sovet i lift til de var 3 mdr.

Min søn rykkede i tremmesengen som jeg "gjorde mindre" dog min datter sov i vuggen til hun selv kunne rejse sig  og så kom hun i tremmesengen.

Anmeld

4. januar 2014

lycly

Babydream2013 skriver:

Min søn var 3 mdr da han blev for stor og vi købte også først tremmesengen da

Anmeld

4. januar 2014

lineog4

3-4 måneder så var de for store og komme i tremmeseng men aldrig med noget i for har hørt for mange srkræmmehistorie om tæpper og puder der faldt hen over baby.

Med den første havde vi en barneseng vi havde lånt mellemting mellem vugge og teremmeseng i størrelse men hun var alligvel i lift eller rettere hun var i vores seng 

Anmeld

4. januar 2014

mommy1991

Leander kom direkte i tremmeseng, som jeg bare havde gjort mindre vha. en pølsepude (se billede)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2014

Clisolka

Babydream2013 skriver:

Bella brugte liften til hun var ca. 5 mrd. Det var heller ikke længe inden lillebror skal ud af den - han er 16 uger nu. 

Anmeld

4. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Babydream2013 skriver:

min søn sov i lift til han var 8-10 uger... men han har lige fra starten har han - ligesom sin mor - bevæget sig meget, så det var simpelthen fordi han endte med at ligge i spænd... 

Anmeld

4. januar 2014

Nessie

Vi har kun brugt lift til lure om dagen. Om natten har vi en bedside crib, som er en mini tremmeseng, som kan åbnes i den ene side.

Nu bruger vi slet ikke liften mere.
Har købt en rocker/napper so kan bruges som lille seng og laves til skråstol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.