SA idag og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Så er jeg simpelthen nødt til at spørge, hvad der kan være så vigtigt, at du skal sidde alene, det er altså ikke fair af din mand! Jeg går ud fra, at han også ønskede sig det barn?

Stort kram

Han mener jo at han hverken kan gøre fra eller til

Jeg har heller ingen idé om hvordan jeg skal beskrive mine følelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

jeg synes du skal ringe til ham og sige at selvom han ikke kan gøre fra eller til ift din blødning så kan han være dig SAMMEN med dig! så du ikke skal gå igennem det alene

Årsagen: jeg har brug for dig! må være så rigelig så rigelig til at han får sine fødder hjemad med det samme

til dig

Anmeld

3. januar 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Det er korrekt at han rent fysisk ikke kan ændre på situationen, men den psykiske opbakning er da 100 gange så vigtig i denne situation! Håber du får fat i ham og han finder hjem i en hvis fart!

Anmeld

3. januar 2014

Kløver

3. januar 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er korrekt at han rent fysisk ikke kan ændre på situationen, men den psykiske opbakning er da 100 gange så vigtig i denne situation! Håber du får fat i ham og han finder hjem i en hvis fart!

Jeg Ved ik hvordan jeg skal beskrive det overfor ham, det virker til at han mener vi jo bare kan prøve igen

Anmeld

4. januar 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg Ved ik hvordan jeg skal beskrive det overfor ham, det virker til at han mener vi jo bare kan prøve igen

Det er da også rigtigt at l kan prøve igen, men det ændre da ikke på at du er ked af det, har ondt og har brug for at han holder om dig og er der for dig! Det synes jeg ikke er for meget forlangt! Heller ikke selvom du ikke rigtig kan beskrive hvordan du har det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.