Årh det hele er så håbløst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Annette A skriver:

Her gik der 6 uger med blødning og efter 8 uger kom første mens. Men havde rod i systemet længe frem og blev ikke gravid i de første cyklusser efterfølgende. Vi måtte af hensyn til min uddannelse stoppe med at forsøge i 5 mdr men da vi så prøvede igen lykkedes det i første forsøg. Men har hørt om mange der bliver gravide hurtigt igen da kroppen er mere modtagelig når den lige har været gravid.

Held og lykke med det.

Jeg skal vist ikke håbe på at blive mor i 2014 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vi er i behandling, så mens skal komme før vi kan komme i gang igen 

Nå øv.
Så håber jeg den kommer snart

Anmeld

4. januar 2014

mogms

Ja, jeg havde for snart 2 måneder siden en MA :/

Så vi venter bare på mens kommer, så vi kan komme i gang igen. MEN.. Den lader vente på sig

Hvornår fik i jeres mens igen efter en SA eller MA ? 

Jeg forventede faktisk at der ville gå 4-6 uger før min mens ville komme eller jeg kunne nå at fange min æl også nå at blive gravid inden.

Men 17 dage efter min sa fik jeg mens igen.

Anmeld

4. januar 2014

Manna

Anonym skriver:

Du har nok ret, det er jo fredag  

Det er SÅ frustrerende at kroppen ikke bare kan slappe af og blive normal med det samme !! 

Tak, håber os du snart er heldig med 2 fine nye steger 

Jeg har lavet to fine streger i aften. Det er godt nok en ægløsningstes, men det er nok til at gøre håbet lyserødt hos mig. Perfekt timing med weekend og tid til sex

Det har vist sig at min mens og ægløsning er regelmæssig og ligesom før aborten.

Krydser fingre for dig

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Jeg har lavet to fine streger i aften. Det er godt nok en ægløsningstes, men det er nok til at gøre håbet lyserødt hos mig. Perfekt timing med weekend og tid til sex

Det har vist sig at min mens og ægløsning er regelmæssig og ligesom før aborten.

Krydser fingre for dig

Ej hvor dejligt. Så må i arbejde for sagen  

Anmeld

4. januar 2014

Annette A

Anonym skriver:

Jeg skal vist ikke håbe på at blive mor i 2014 

Det kan man jo ikke vide men ved godt hvor håbløst man kan føle det. Det hele virker så uoverskueligt og langt væk, men om ikke andet håber jeg da du bliver gravid her i 2014. Masser af og håber det lykkedes snart igen.

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Annette A skriver:

Det kan man jo ikke vide men ved godt hvor håbløst man kan føle det. Det hele virker så uoverskueligt og langt væk, men om ikke andet håber jeg da du bliver gravid her i 2014. Masser af og håber det lykkedes snart igen.

Tak  

Der er ikke andet for end at vente og håbe på det lykkes

Anmeld

4. januar 2014

Annette A

Anonym skriver:

Tak  

Der er ikke andet for end at vente og håbe på det lykkes

Ja det er det værste at man ikke bare kan tage kontrollen over det og det eneste man kan alliere sig med er tålmodighed. Alle de bedste ønsker til dig

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Annette A skriver:

Ja det er det værste at man ikke bare kan tage kontrollen over det og det eneste man kan alliere sig med er tålmodighed. Alle de bedste ønsker til dig

Præcis, hvis man bare vidste hvornår det hele ville ende godt.

Tusinde tak 

Anmeld

5. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Ja, jeg havde for snart 2 måneder siden en MA :/

Så vi venter bare på mens kommer, så vi kan komme i gang igen. MEN.. Den lader vente på sig

Hvornår fik i jeres mens igen efter en SA eller MA ? 

Der gik vist 3 mdr for mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.