Så har vi haft vores første lange slyngetur!
Jeg har en skildpadde/mai tai, og bære Laura, som er 2 år og 4 mdr, på ryggen, og i lørdags skulle vi med min veninde, og hendes datter ned i byen.
Der ku kun være en klapvogn i bilen, og derfor tænkte jeg at det var en oplagt chance til at prøve padden.
Jeg bandt den hjemme fra, og da vi steg ud af bilen sagde Laura selv, Laura sidde i skildpadden mor!
Op på skuldrene med tøsen og så ned i padden! Alt gik bare super, min veninde hev dog lige ud i stoffet, Laura havde jo sin kæmpe flyverdragt på, såe rart lige med en hånd.
Wow folk kiggede, sagde min veninde, men det var ikke skæbtisk, bare sådan meget nysgerrigt, og det er helt ok for mig.
vi gik først i br, og der er jo et stykke ned, så pludselig siger min veninde, øh kan børnene sove i den der slynge?
Det kan hun godt hvis hun vil, og jeg havde da også godt mærket at hun var blevet sådan lidt mere slap, og der sad tøsen så med halvt lukkede øjne og nød livet!
Til jer med skildpadder, hvordan får man lige fat i hovedstøtten, når de er på ryggen?
vi fortsatte vores shopping, og inde i h&m ville hun gerne ha været nede, men jeg sagde at nu skulle vi lige betale, så kom hun ned når vi kom ud.
Det var også fint nok, og hun sad og hyggede sig. Men hov, hun havde noget i hånden! Jo jo Laura havde lige nuppet et par strømpebukser, og sad og kiggede lidt på dem!
Så det første jeg lærte: man skal godt nok tjekke at de ik har noget i hænderne! Men ok vi var jo heller ikke gået ud endnu, så ikke nogen pinlige situationer.
nåh men vi står i kø, og så slår det mig!!!! Min pung er i inderlommen! Det er altså usmart! For jeg har jo bundet den med kryds foran, det kan jeg bedst lide!
Jeg havde hænderne fyldt op med tøj, og min stok, så det fik min veninde lige at holde ved, og så fik jeg ellers fumlet min pung frem!
Ha ha sikket et gedemarked, men det gik!
Men det gjorde min binding meget slap, så godt hun skulle ned kort efter, får er den ikke bundet stramt så er det baaaaare tungt!
Udenfor kom hun så ned, men ik ret lang tid, så ville hun op igen!
Så hun kan jo godt lide at sidde der, det er jo super lækkert!
1 2 3 og så var hun på ryggen igen!
Har dog fortrudt jeg har købt den i hvid, for den er jo godt nok sart, men hvad det skader vel ik at vaske den?
Nåh men vi skulle ha mad! Og det gik super hyggeligt.
Bagefter travede vi lidt mere rundt, Laura gik lidt af vejen, men var helt med på den da jeg sagde, så nu skal du op igen. Skøøønt!
Inde i en butik smed hun så hue og vanter!
Øh folkens! Hvad gør man så?
Ja man tager hende vel ned eller hvad?
Min veninde var der, men det er jo ikke altid man har en med, såe har i gode råd, så sig frem!
Og hvad når næsen pludselig er lang?
Vi lavede lidt sjov og ballade på vej op til bilen, og jeg løb med hende på ryggen, efter min veninde og hendes datter, folk gloede som om vi var gale! Ha ha det var skægt!
Nu kommer så det mest utrolige, jeg var slet ikke træt, hverken i skuldre, eller hofter eller nakke eller noget. Det er virkelig utroligt, for det var længe jeg gik med hende, synes jeg!
Jeg ku mærke det lidt søndag morgen, men det komme ro når man laver noget uvant, så det er vel en vane, jeg havde ikke som sådan ondt.
Glæder mig totalt til sommer, så skal vi i byen med padden, uden alt det tøj på!
Men en ulempe mere fandt jeg.
Man kan ik ha ret meget med sig? Har i nogen gode trick til det.
Ja ok i har selvfølgelig en hånd mere end mig, fordi jeg jo har min stok i højre hånd, og den er jeg nødt til at ha.
Men når man så har stok i højre, og Laura på ryggen , kan man ha en pose med i venstre, men jeg er elendig til at bære poser, især hvis de er tunge og vi skal længere ture.
Og så kommer dillemaet, hvad når Laura så vil ned og holde i hånd, så mangler jeg en hånd til posen? Har i nogen gode trick.
Hold da så lige op det blev langt. Tak til jer der nåede helt her ned.
håber i evt har nogen gode svar til mine spørgsmål.
Anmeld