katjaz skriver:
Hej. Jeg håber der er nogle der har nogle gode råd angående at rejse med en lille en på 17 måneder. Min mand og jeg skal rejse med vores datter på 17 måneder. Det er 2 gang vi rejser med hende, men de sidste to gange var hun meget lille så det kan ikke helt sammenlignes. Min datter bliver altid lagt i seng kl. 19.00 ligegyldigt hvad der sker af begivenheder. Det land vi skal til er de en time bagud og mad restauranten åbner først 18.30 da vi har alt inklusiv. Så når maden åbner er den jo 19.30 i dk. Så jeg vil kunne ligge hende 19.30 men som er 20.30 i hendes hoved jo. Hvordan tænker i det kommer til at gå! Og tror i at det ødelægger hendes rytme fuldstændig herhjemme med at blive lagt kl. 19.00? Og hvordan underholder man i 5 timer i en flyver med sådan en lille størrelse? Håber der er nogle der har nogle gode råd og eksempler.. hilsen Katja.
Kan i ikke bare tage det som det kommer, når man er på ferie er det jo også for at holde ferie også for rutinerne. Så put når hun er træt, og gi en senere lur.
Min mening er at man også kan holde sig for fast på rutiner, man skal jo heller ikke gå i den hele strenge diktatoriske grøft, det er ferie = slap af.
Selfølgelig skal i nok finde hverdagen når i kommer hjem, og hvis det tager en to tre dage er det vel også ligemeget, så længe i har haft en god ferie.
Anmeld