Beregning af termin ved IVF behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.455 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

Dictes mor

Hvordan mon man regner det ud. Jeg har jo lige oprettet min graviditet på profilen herinde, og der er en beregner. Jeg fiflede med det, sådan at der stod at befrugtningsdato er den 1. juli, hvilket den jo er, det ved vi jo præcist. Så siger den at min termin er 23.03.2010, spændende. Det betyder også er jeg er 6+1, er det sådan det hedder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

oo

åh ja, det er simpelthen så forvirrende at regne de der ting ud! du er i 7. uge, men er 6+1...rodet!

23. marts hva?? det er til at tage og føle på!

Anmeld

30. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg bliver helt spændt indeni!!!!

Anmeld

31. juli 2009

ønskebørn74

Majastina skriver:

Hvordan mon man regner det ud. Jeg har jo lige oprettet min graviditet på profilen herinde, og der er en beregner. Jeg fiflede med det, sådan at der stod at befrugtningsdato er den 1. juli, hvilket den jo er, det ved vi jo præcist. Så siger den at min termin er 23.03.2010, spændende. Det betyder også er jeg er 6+1, er det sådan det hedder?

Hej søde, et kæmpe tillykke med at det endelig er lykkedes!!!!!

KÆMPE

Anmeld

1. august 2009

Vinker

Åh atlså er så ubeskrivelig glad på jeres vejne Camilla - Det er bare SÅ godt for jer

Anmeld

1. august 2009

Vingummien

Uh er så spændende for jer.

Kan ik give råd om det, for gik ik så meget op i det, gik mest efter terminen og så lige de datoer jeg var ved jordmor el scanning, kan slet ik bryde mit hoved med sådan noget. hehe

Men nu har du en dato, el får du en ny ved lægen når du er lidt længere henne. Spændende

Anmeld

2. august 2009

Dictes mor

Den dato jeg har indtil videre er en, jef selv har prøvet at regne ud, så den er sikkert ikke rigtig, men jeg regner med at få lidt mere at vide på onsdag til første scanning.

Anmeld

2. august 2009

Karo

Jeg har regnet ud at jeg har termin d. 13 marts, men den ændre de helt sikker på til scanningen. Det samme gør de nok også for dig. Med Marcus rykkede de den 2 dage frem, så det er ikke det store de rykker den.

Hvordan har du det ellers ? Lider du af kvalme eller andre graviditetsgener?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.