Øv altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

B&J

øv for den jeg bruger 75F og jeg kan slet ikke gå med push op eller dem med puder fordi mit bryst mistede lidt af formen da jeg tabte mig og kan man få en BH nogle steder NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alt er med push op og ja ellers koster de over 500kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Maja88

Lullaby skriver:

Ja det gør min søster også. Måske jeg skulle prøve det næste mdr. For har ikke råd til flere bher nu.

Jeg havde ihvertfald nogle fine i 70h men fåes kun i sort og hvid dengang.. nu er jeg større og er stadig kun i sort og hvid

Anmeld

3. januar 2014

Rockertand

Lullaby skriver:

Hvordan er porto? FOr så kun at de betaler gratis fragt over 500 og hvis jeg skal betale 50 hver vej bliver de dyre hvis ikke de passer.

39 kr., men du kan jo også gå i en butik.

Anmeld

3. januar 2014

ano14316

*Pingvinen* skriver:

Åh hvor jeg kender det. Og jeg bruger endda kun 75E. Jeg kan ikke bruge halve skåle som push up ell sådan noget. Mine bryster falder simpelthen ud. Har mange gange ønsket mig en ganske alm B skål, så ksn msn vel passe alle bher.

Nu er det ikke for at minimere dit problem Hehe.. men vil bare lige sige at med en b-skål kan det også være svær... Har aldrig kunne finde billige bh'er mine bryster blev så grimme Hehe.. altså virkelig grimme...
Efter barn og amning har jeg en dd (fra change) og det ER blevet så meget nemmere... Hehe...

Men det er så frustrerende om ens bryster er A eller H ikke at kunne finde nogen gode bh'er...

Anmeld

3. januar 2014

ano14316

Lullaby skriver:

Ja jeg har en stor barm. 70h hedder den. Det gør det lidt svært at finde bher der sidder pænt. De sidste 3 år har jeg brugt 1 bh som jeg har skyllet hver dag, en ammebh. Den har holdt mine bryster men ikke gjort noget specielt for dem. Kavalergang har jeg ikke haft. Nå men så i dag var vi vi byen og jeg så at de havde udsalg. Men kunne jeg få særlig mange i den str og som IKKE var mormor-style? I 3 butikker var jeg inde og kunne få 1. 1!!!!! En sort men lidt blonde på. Øv altså. Alle de der flotte bher der har farve og som er specielle kan jeg da godt se langt efter. Og prisen? 550. På UDSALG!

Prøv at se her... http://change.com/dk/lingerie/sale-6/filter/size-7 0h.html#isPage=1

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby

*Pingvinen* skriver:

Åh hvor jeg kender det. Og jeg bruger endda kun 75E. Jeg kan ikke bruge halve skåle som push up ell sådan noget. Mine bryster falder simpelthen ud. Har mange gange ønsket mig en ganske alm B skål, så ksn msn vel passe alle bher.

Ja problemet er det samme her. Efter 3 børn og 3 amninger har mine bryster deres eget liv.

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby

ano14316 skriver:

Prøv at se her... http://change.com/dk/lingerie/sale-6/filter/size-7 0h.html#isPage=1

Ja jeg viste dem til min mand og blinkede med mine lange vipper og han sagde at jeg kunne bestille 2. Så satser jeg på de passer.

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby

ano14316 skriver:

Nu er det ikke for at minimere dit problem Hehe.. men vil bare lige sige at med en b-skål kan det også være svær... Har aldrig kunne finde billige bh'er mine bryster blev så grimme Hehe.. altså virkelig grimme...
Efter barn og amning har jeg en dd (fra change) og det ER blevet så meget nemmere... Hehe...

Men det er så frustrerende om ens bryster er A eller H ikke at kunne finde nogen gode bh'er...

Ja absolut. Det er bare irriterende at gå fra en 70d(og kunne finde bher der passede alle steder) til at skulle give 550 for en bh som ikke er vildt flatterede mht kavalergang men cupper mine bryster så de sidder pænt. Så ja, kan sagtens forestille mig at andre har andre problemer.

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby

Rockertand skriver:

39 kr., men du kan jo også gå i en butik.

Der ligger ikke en i nærheden af mig.

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby

B&J skriver:

øv for den jeg bruger 75F og jeg kan slet ikke gå med push op eller dem med puder fordi mit bryst mistede lidt af formen da jeg tabte mig og kan man få en BH nogle steder NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alt er med push op og ja ellers koster de over 500kr

Ja en vatteret der bare sidder godt ville være fedt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.