33+1 med pigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
6 svar
7 synes godt om
3. januar 2014

Anonym101

Nu er det et stykke tid siden jeg sidst har oprettet et mavefoto så det vil jeg da lige gøre

Vi var til placenta kontrol igen her d. 02/01/14 hvor hun blev skønnet til 2230g. og min moderkage ligger stadig meget fint så der er mulighed for vaginal fødsel
D. 30/12/13 var jeg til sidste lægekonsultation. Mit symfysemål lå på 30cm. og min vægt siger 10+

Jeg har på det sidste oplevet en del problemer syntes jeg altså, d. 18/12/13 blev jeg hentet af ambulance pga. smerter og voldsomme blødninger, jeg fik ilt, lå fastende og de gav min lungemodner for at være sikre på hun var klar hvis de valgte at lave kejsersnit på mig. De lod mig overnatte til observation og fik min anden sprøjte næste dag. Jeg fik lov til at komme hjem sen, sen eftermiddag da blødningerne stoppede Heldigvis er hun stadig derinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Michelle21

Sandra Norit skriver:

Nu er det et stykke tid siden jeg sidst har oprettet et mavefoto så det vil jeg da lige gøre

Vi var til placenta kontrol igen her d. 02/01/14 hvor hun blev skønnet til 2230g. og min moderkage ligger stadig meget fint så der er mulighed for vaginal fødsel
D. 30/12/13 var jeg til sidste lægekonsultation. Mit symfysemål lå på 30cm. og min vægt siger 10+

Jeg har på det sidste oplevet en del problemer syntes jeg altså, d. 18/12/13 blev jeg hentet af ambulance pga. smerter og voldsomme blødninger, jeg fik ilt, lå fastende og de gav min lungemodner for at være sikre på hun var klar hvis de valgte at lave kejsersnit på mig. De lod mig overnatte til observation og fik min anden sprøjte næste dag. Jeg fik lov til at komme hjem sen, sen eftermiddag da blødningerne stoppede Heldigvis er hun stadig derinde!

Fin mave 

Anmeld

3. januar 2014

Anonym101

Michelle21 skriver:

Fin mave 

Takker

Anmeld

5. januar 2014

asff

Sandra Norit skriver:

Ih du er flot Dejligt at lillepigen stadig er i maven, det er alligevel for tidligt at komme ud nu.

Anmeld

5. januar 2014

Anonym101

Ih du er flot Dejligt at lillepigen stadig er i maven, det er alligevel for tidligt at komme ud nu.

Tak for det og i lige måde altså!

Ja for filan, men har også taget snakken med hende hehe

Anmeld

5. januar 2014

asff

Sandra Norit skriver:

Tak for det og i lige måde altså!

Ja for filan, men har også taget snakket med hende hehe

Tak

Det var godt Men hvor er det skønt at du kan føde normalt, når du gerne vil

Anmeld

5. januar 2014

Anonym101

asff skriver:

Tak

Det var godt Men hvor er det skønt at du kan føde normalt, når du gerne vil

Ja det er altså skønt at have i baghovedet når man har sat næsen op efter det! Selvfølgelig kan der jo gå noget galt, men satser stort på at føde hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.