Kønsscanning hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

et-ønske

De sælger da kønsscanninger fra uge 14+ med garanti på køn

Jeg tæller ned til den 15/1, hvor jeg håber de to små er samarbejdsvillige og damen der skal scanne vil fortælle kønnene/kønnet hvis hun kan se det der vil jeg være 19+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Anonym101

mbbuch skriver:

Hej. Jeg er 16+0 i dag og havde bestilt tid til kønsscanning her d. 8 jan hvor jeg så ville have været 16+5 men har aflyst tiden igen da min gynækolog (hvor jeg sku have lavet det) siger det er alt for tidligt og man ingenting vil kunne se?? Troede rent faktisk at det var nu man kunne se det? Hvad har I andre af erfaringer med dette?! Jeg venter tvillinger hvis det sku have en effekt

Tillykke med graviditeten!

På scanningsklinnikken er der garanti for køn 15+ og der købte jeg en scanning som viste en pige...
De 5 yderlige scanninger efterfølgende har også vist TYDELIGT en pige (også i 3D/4D) så det er bestemt ikke for tideligt

Anmeld

3. januar 2014

mbbuch

SabinaMortensen skriver:

Jeg skal til kønsscanning 15+0. 

Kan jordemoderen have ret, og at det måske er mere besværligt at se på tvillinger så tidligt? 

Det var en gynækolog på en privat klinik

Anmeld

3. januar 2014

mbbuch

Sandra Norit skriver:

Tillykke med graviditeten!

På scanningsklinnikken er der garanti for køn 15+ og der købte jeg en scanning som viste en pige...
De 5 yderlige scanninger efterfølgende har også vist TYDELIGT en pige (også i 3D/4D) så det er bestemt ikke for tideligt

Der er bare så langt til Kbh her fra Hillerød. Men ja jeg ska til scanning hos jordemoder d. 28/1 Kan bare ik vente og havde glædet mig sådan til på onsdag

Anmeld

3. januar 2014

Anonym101

mbbuch skriver:

Der er bare så langt til Kbh her fra Hillerød. Men ja jeg ska til scanning hos jordemoder d. 28/1 Kan bare ik vente og havde glædet mig sådan til på onsdag

Ja der er langt, vi lavede en tur ud af det kan jeg huske Jeg bor på lolland

Anmeld

3. januar 2014

mbbuch

Sandra Norit skriver:

Ja der er langt, vi lavede en tur ud af det kan jeg huske Jeg bor på lolland

Ved I om der er lang ventetid på kønsscanning klinikken i KBH? Ville jo gerne ku få en tid i næste uge som jeg egentlig havde planlagt

Anmeld

3. januar 2014

Anonym101

mbbuch skriver:

Ved I om der er lang ventetid på kønsscanning klinikken i KBH? Ville jo gerne ku få en tid i næste uge som jeg egentlig havde planlagt

Hvilken en af dem? Der er vidst et par stykker Her fik jeg lavet kønscanning og 3D-4D scanning senere http://www.graviditetsscanning.dk.

Anmeld

3. januar 2014

Christina74

Kønsskanning 14+1 viste en dreng.

Det er bekræftet 3 gange efter, senest i uge 23+6

Anmeld

3. januar 2014

mbbuch

Christina74 skriver:

Kønsskanning 14+1 viste en dreng.

Det er bekræftet 3 gange efter, senest i uge 23+6

Nu har jeg bestilt tid på kønsscanning klinikken også d. 8/1 så nu er jeg glad igen

Anmeld

3. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Vi fik lavet en 14+
Og det er efterfølgende blevet bekræftet af 3 andre personer ved andre scanninger at det var en dreng som vi fik af vide :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.