Hvilken mme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken MME?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.283 visninger
11 svar
10 synes godt om
3. januar 2014

Frk. K

Hvilket produkt ville du vælge? Skriv gerne hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Ciss

Her, hvor vi bor, har den lokale butik kun nan - så det ville jeg vælge ud fra den betragtning, at hvis vi en dag står og mangler, så er det enkelt at få fat i en ny pakke. Men: Det er kun, hvis barnet tåler den selvfølgelig.

Hvis vi boede et sted med bedre udvalg, ville jeg nok prøve Hip først, siden jeg har hørt gode ting om den.

Anmeld

3. januar 2014

ESV

Vi brugte udelukkende nutramigen fra apoteket. Fordi jeg som barn var multiallergiker og den er allergi venlig.

Anmeld

3. januar 2014

Kay

nan fordi det kan man få hvor vi handler... det var det vi brugte til elna og det fungerede fint  

Anmeld

3. januar 2014

M (:

Frk. K skriver:

Vi har været meget glade for NAN og har siden skiftet til Arla (først efter han var fyldt 6 mdr og begyndte på overgangskost). Vi skiftede fordi vi fik en gratis prøve, og da han ingen negative reaktioner havde på den, besluttede vi at skifte til Arla fast (som er billigere end NAN HA 1 som vi brugte). 

Vi blev anbefalet NAN HA, da vores søn er præmatur og har haft en sart mave. NAN HA er allergivenlig(ere end andre mme-typer med undtagelse af apotekets) og man må ikke give syrnet allomin til præmature. Han har derfor fået movicol sammen med NAN HA med god effekt. 

Anmeld

3. januar 2014

Lykke:)

Frk. K skriver:

Vi bruger nutramigen når han en gang imellem får det. Egentlig kun fordi vi begge to har allergi

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby*

Frk. K skriver:

Vi brugte udelukkende Allomin -grøn, blå.
Fordi hendes mavse fungerede godt på det og det var til at fremskaffe i butikkerne nær os

Anmeld

3. januar 2014

Clisolka

Nan! Til enhver tid.... 

Til min ældste brugte vi kun Nan og vi havde ingen problemer. Til mindstemanden valgte vi at købe grøn allomin, hvilket jeg har fortrudt SÅ meget. Vi har ikke haft andet end bøvl med hans mave, indtil vi skiftede til Nan 

Anmeld

3. januar 2014

et-ønske

Frk. K skriver:

For 8 år siden havde NAN kun 1&2 og ikke et produkt der gør dem mere mætte som den grønne allomin gør (mener det var de farver den gang....) man glemmer hurtigt.
Ved ikke hvordan markedet er idag, men tænker jeg ville vælge allomin igen

Anmeld

3. januar 2014

Toeffe87

Arla baby&me pulver. Fordi den er dansk produceret som den eneste mme. Og vi køber helst kun danske produkter. Og så er den også økologisk
Den kan dog kun købes i føtex, bilka og via modermælk.dk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.