Hvilken MME skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
8 svar
9 synes godt om
3. januar 2014

Frk. K

Står desværre i den situation at vi fremover skal give vores 2  mdr gamle flaske i stedet for amning.

men det er jo en jungle.. Hvilket mærke skal man vælge og hvorfor? er nogle af produkterne sundere end andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Lykke:)

Frk. K skriver:

Står desværre i den situation at vi fremover skal give vores 2  mdr gamle flaske i stedet for amning.

men det er jo en jungle.. Hvilket mærke skal man vælge og hvorfor? er nogle af produkterne sundere end andre?

Vi bruger nutramigen da vi begge har allergi

Anmeld

3. januar 2014

Mum33

Frk. K skriver:

Økologisk  Vi har prøvet både Hipp og Arlas egen. Har ikke haft problemer 

Anmeld

3. januar 2014

FrkZier

Frk. K skriver:

vi brugte NAN H.A da han er allergidisponeret og NAN comfortis pga. problemer med maven, comfortis er eftersigende den der er mest mild mod maven så hvis bebs døjer lidt med forstoppelse som ofte sker når man går over til MME vil jeg nok anbefale den

Anmeld

3. januar 2014

Nessie

Vi brugte Nan til den store, og startede også med det til den lille, men gik over til Allomin syrnet, fordi hun gylper meget.

Ellers tror jeg bare I skal tage det I synes bedst om

Anmeld

4. januar 2014

Frk. K

Mange tak for svar alle sammen, ja det er jo nok bare at vælge og så prøve noget andet hvis det ikke duer af den ene eller anden grund.

Anmeld

4. januar 2014

M &.I

NAN 1 den er rigtigt god, har brugt til min søn fra fødel til 12 mdr. 

Anmeld

4. januar 2014

ano14316

Frk. K skriver:

Vi startede med alomin men gik over til hipp, da den er økologisk og det ville jeg vælge igen, altså en økologisk. Der er vidst kommet en anden øko på markedet siden.. og der ville jeg vælge den der er der hvor jeg handler... Er der så noget man ikke synes fungere efter noget tid kan man jo prøve en anden...

Anmeld

4. januar 2014

Blirnokaldrigfru

Vi brugte hipp, som er økologisk skulle jeg vælge nu, ville jeg vælge Arlas, den er også økologisk - og dansk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.