Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min fætter venter tvillinger til sommer og er nu på udkig efter en vogn... Han og kæresten kan dog ikke helt blive enige om hvad der vil være bedst, en klapvogn m. lifte eller en "rigtig" barnevogn...
Hvad har/havde I, og hvorfor?...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
er der ingen der vil dele deres erfaringer?....
jeg synes de skal købe tvilling klapvogn som kan liggges to lift... det koster også mange penge at købe barnevogn og bagefter klapvogn. min søster har tvilling klapvogn hun ligger dem bare på lift . så når de er stor sidder de. i stede at købe ny.
I.M skriver: jeg synes de skal købe tvilling klapvogn som kan liggges to lift... det koster også mange penge at købe barnevogn og bagefter klapvogn. min søster har tvilling klapvogn hun ligger dem bare på lift . så når de er stor sidder de. i stede at købe ny.
jeg foreslog dem en Emmaljunga Twin City Cross klapvogn jeg så på en secondhand hjemmeside, for tænkte den ville være god...
er det den for 3200kr??
I.M skriver: er det den for 3200kr??
nej... den er til 3600... men de er bosat på Bornholm...
Anonym skriver: nej... den er til 3600... men de er bosat på Bornholm...
hmm kan ikke finde den. men jeg har set en på 3200 i NV. hvis du har set den. sådan skulle det være
Jeg er blevet totalt forelsket i den her:
http://www.barnevognshuset.dk/product/baby-jogger-city-select-lilla-820/
OBS se videoen
I.M skriver: hmm kan ikke finde den. men jeg har set en på 3200 i NV. hvis du har set den. sådan skulle det være
sagen er at den er fundet på Bornholmermarked da de er bosat på Bornholm...
LMX skriver: Jeg er blevet totalt forelsket i den her: http://www.barnevognshuset.dk/product/baby-jogger-city-select-lilla-820/ OBS se videoen
den virker også god, men de har ikke så mange penge så det skal helst gøres billigt....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128