følelsen inden i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

stjernehimmel

Kay skriver:

har lige brug for at lave dette indlæg...

2 dage efter min posetive test, fik jeg følelsen af at noget var galt... ikke sådan at jeg havde ondt eller noget... men... sådan en 6. sans følelse inden i om at noget var galt...

den havde jeg ikke da jeg ventede Elna.

jeg prøvede at skubbe det væk... at fjerne tankerne... men de blev ved at dukke op og ligge og ulme...

jeg har en ret stærk 6. sans... og har før opfanget at noget var galt med nogen før jeg fik det afvide, også ved dødsfald i familien får jeg tanken om at personen er død faktisk på klokkeslet af hvornår det sker...

og nu bløder jeg jo så.. har blødt uafbrudt siden d. 30 december... med smerter og klumper og det hele... og har tænkt... ja det var så det... min fandens 6. sans fik ret igen...

det er så nu det bliver mystisk... for siden i går eftermiddags, har min 6. sans vendt.... og siger alt er godt... der kommer en baby til sommer

hvor kommer nu det fra? jeg bløder stadig... og kan ik forestille mig at der skulle komme noget godt ud af det...

Kender alt for godt den 6 sans....

men en lur mig om du ik har ventet tvillinger som jeg gjorde i sin tid.... Blødte og havde ONDT, men en skanning viste en fin blob, ved fødsel kunnne de se på moderkagen der havde været en mere og som må været gået til i ca uge 9-10 stykker.... Den anden tvilling er idag 8 år og perfekt :-) og havde forresten en fantastisk graviditet da blødningerne holdte igen :-)

kryder er finger for at alt går som det skal og du stopper med at bløde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Emilie91

Min mor mistede også min søsters tvilling i 7 uge. Og min søster overlevede (og er 26 idag)  

måske det har været det ? det skal så lige siges at min mor stadig idag kan tænke på den lille tvilling. Men hun fødte da i det mindste et barn når hun skulle. 

Det kan jo være svært at vide at det var nu man skulle have termin også kommer baby ikke men jeg håber for dig der stadig er en lille spire i maven  

mærkeligt med den ekstra sans du har  

Anmeld

3. januar 2014

Lotus86

Jeg synes også det lyder som en mistet tvilling. Det skete også for min veninde, hun tabte den ene tvilling og den anden er i dag 2,5 år gammel

Anmeld

3. januar 2014

Kay

stjernehimmel skriver:

Kender alt for godt den 6 sans....

men en lur mig om du ik har ventet tvillinger som jeg gjorde i sin tid.... Blødte og havde ONDT, men en skanning viste en fin blob, ved fødsel kunnne de se på moderkagen der havde været en mere og som må været gået til i ca uge 9-10 stykker.... Den anden tvilling er idag 8 år og perfekt :-) og havde forresten en fantastisk graviditet da blødningerne holdte igen :-)

kryder er finger for at alt går som det skal og du stopper med at bløde 

tak for dit svar... blødte du meget??? og fik du taget blodprøve?

et par timer efter jeg lvede dette indlæg fik jeg nemlig svar på mine blodprøver og mit hcg stiger som ved en helt normal graviditet... tør bare næsten ik håbe på noget... 

Anmeld

3. januar 2014

Kay

emiliedamm skriver:

Min mor mistede også min søsters tvilling i 7 uge. Og min søster overlevede (og er 26 idag)  

måske det har været det ? det skal så lige siges at min mor stadig idag kan tænke på den lille tvilling. Men hun fødte da i det mindste et barn når hun skulle. 

Det kan jo være svært at vide at det var nu man skulle have termin også kommer baby ikke men jeg håber for dig der stadig er en lille spire i maven  

mærkeligt med den ekstra sans du har  

ja... det er meget mærkeligt... og desværre viser den sig oftest når der er noget galt... når nogle kommer til skade eller lignene... den var der så også da min veninde fødte... men der var den god  

Anmeld

3. januar 2014

Kay

Lotus86 skriver:

Jeg synes også det lyder som en mistet tvilling. Det skete også for min veninde, hun tabte den ene tvilling og den anden er i dag 2,5 år gammel

og hun blødte imens hcg steg eller?? 

Anmeld

3. januar 2014

stjernehimmel

Kay skriver:

tak for dit svar... blødte du meget??? og fik du taget blodprøve?

et par timer efter jeg lvede dette indlæg fik jeg nemlig svar på mine blodprøver og mit hcg stiger som ved en helt normal graviditet... tør bare næsten ik håbe på noget... 

Jeg fik ikke taget blodprøve da de så en fin spire der passede på uger osv :-) 

Anmeld

3. januar 2014

Kay

stjernehimmel skriver:

Jeg fik ikke taget blodprøve da de så en fin spire der passede på uger osv :-) 

ok... da jeg blev scannet kunne de ik se et foster... men godt en blomme sæk... så jeg håber de kan se et foster næste gang... når nu hcg stiger... 

Anmeld

3. januar 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Kay skriver:

ingen anelse... skal scannes igen på tirsdag...

vil det sige at du ventede tvillinger og tabte den ene, og den anden lever i bedste velgående??

Jep.. og han er blevet en rigtig bølle

Anmeld

3. januar 2014

Kay

Ravnholt skriver:

Jep.. og han er blevet en rigtig bølle

oki... blødte du meget eller?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.