Kay skriver:
har lige brug for at lave dette indlæg...
2 dage efter min posetive test, fik jeg følelsen af at noget var galt... ikke sådan at jeg havde ondt eller noget... men... sådan en 6. sans følelse inden i om at noget var galt...
den havde jeg ikke da jeg ventede Elna.
jeg prøvede at skubbe det væk... at fjerne tankerne... men de blev ved at dukke op og ligge og ulme...
jeg har en ret stærk 6. sans... og har før opfanget at noget var galt med nogen før jeg fik det afvide, også ved dødsfald i familien får jeg tanken om at personen er død faktisk på klokkeslet af hvornår det sker...
og nu bløder jeg jo så.. har blødt uafbrudt siden d. 30 december... med smerter og klumper og det hele... og har tænkt... ja det var så det... min fandens 6. sans fik ret igen...
det er så nu det bliver mystisk... for siden i går eftermiddags, har min 6. sans vendt.... og siger alt er godt... der kommer en baby til sommer
hvor kommer nu det fra? jeg bløder stadig... og kan ik forestille mig at der skulle komme noget godt ud af det... 
Kender alt for godt den 6 sans....
men en lur mig om du ik har ventet tvillinger som jeg gjorde i sin tid.... Blødte og havde ONDT, men en skanning viste en fin blob, ved fødsel kunnne de se på moderkagen der havde været en mere og som må været gået til i ca uge 9-10 stykker.... Den anden tvilling er idag 8 år og perfekt :-) og havde forresten en fantastisk graviditet da blødningerne holdte igen :-)
kryder er finger for at alt går som det skal og du stopper med at bløde
Anmeld