Mærke liv anden gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
6 synes godt om
3. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Godmorgen dejlige damer

Jeg er jo så heldig, at være gravid igen. Og denne gang vente et sommerbarn. Men hvornår mærkede I liv anden gang?

Er 6+5 i dag, så forventer ikke at det bliver foreløbig, men kunne være sjovt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Godmorgen dejlige damer

Jeg er jo så heldig, at være gravid igen. Og denne gang vente et sommerbarn. Men hvornår mærkede I liv anden gang?

Er 6+5 i dag, så forventer ikke at det bliver foreløbig, men kunne være sjovt at høre

med den store mærkede jeg en "boblen" omkring uge 19-20 og var sikker på det var liv da jeg var 24-25 uger henne... Denne gang kunne jeg mærke boblen fra uge 15-16 og har i den sidste måneds tid eller to tydeligt kunnet mærke hende (jeg er nu 27+2)...

Anmeld

3. januar 2014

Mor Christa

Godmorgen dejlige damer

Halløj jeg skal have nummer to i midt maj, da jeg var 15 uger henne begyndte jeg at mærke bobler og da jeg var 18 uger henne kunne jeg allerede mærke den uden på maven ))) da vi var til md scanning D 30. December kunne scanningsdamen mærke babyen flere gange ude på maven og far kunne mærke den fra uge 19)

Anmeld

3. januar 2014

Clisolka

Godmorgen dejlige damer

Jeg var 15+ da jeg begyndte at mærke Oliver lave ballade 

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby*

Godmorgen dejlige damer

I første graviditet var det vist omkring uge 18+ at jeg var sikker på at det var spark at jeg mærkede.
Denne gang mærkede jeg bobler ca 14+ og mærkede baby sparke hver dag fra 16+3

Anmeld

3. januar 2014

Nessie

Jeg mærkede bevægelse hver dag allerede fra uge 12, men jeg kan ikke huske hvornår jeg mærkede rigtige spark

Anmeld

3. januar 2014

Mother-love

Jeg var 15+5 da jeg mærkede Isabella. Og derfra mærkede jeg hende hver anden dag i et par uger og så fra 17+ mærkede jeg hende hver dag.
Så jeg er vildt spændt på hvornår jeg mærker nr to når vi engang skal have nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.