Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godmorgen dejlige damer
Jeg er jo så heldig, at være gravid igen. Og denne gang vente et sommerbarn. Men hvornår mærkede I liv anden gang?
Er 6+5 i dag, så forventer ikke at det bliver foreløbig, men kunne være sjovt at høre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Godmorgen dejlige damer Jeg er jo så heldig, at være gravid igen. Og denne gang vente et sommerbarn. Men hvornår mærkede I liv anden gang? Er 6+5 i dag, så forventer ikke at det bliver foreløbig, men kunne være sjovt at høre
med den store mærkede jeg en "boblen" omkring uge 19-20 og var sikker på det var liv da jeg var 24-25 uger henne... Denne gang kunne jeg mærke boblen fra uge 15-16 og har i den sidste måneds tid eller to tydeligt kunnet mærke hende (jeg er nu 27+2)...
Halløj jeg skal have nummer to i midt maj, da jeg var 15 uger henne begyndte jeg at mærke bobler og da jeg var 18 uger henne kunne jeg allerede mærke den uden på maven ))) da vi var til md scanning D 30. December kunne scanningsdamen mærke babyen flere gange ude på maven og far kunne mærke den fra uge 19)
Jeg var 15+ da jeg begyndte at mærke Oliver lave ballade
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128