Thea sparker far ud af sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
12 svar
12 synes godt om
3. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea ligger og putter mellem os, sætter sig op i søvne, og spørg " Hva ska jeg endelig med det ?"  Hvorefter hun sparker far ud af sengen Kærsten/ far nåede lige at kommentre " Nig hun sparket mig ud" inden han sad på gulvet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Thea ligger og putter mellem os, sætter sig op i søvne, og spørg " Hva ska jeg endelig med det ?"  Hvorefter hun sparker far ud af sengen Kærsten/ far nåede lige at kommentre " Nig hun sparket mig ud" inden han sad på gulvet 

hehe... børn er så herlige på det punkt.... 

Det ville min søn på 6 også godt kunne finde på.... 

Anmeld

19. januar 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

Ligger flad af grin lige nu :-D

Anmeld

19. januar 2014

StineW79

MyLove E skriver:

Ligger flad af grin lige nu :-D

Jeg var også færdig af grin, da hun gjorde det!  Kærsten derimod syntes ik det var helt så sjovt som mig... X

Anmeld

19. januar 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Grinenen

Anmeld

19. januar 2014

StineW79

Yurie skriver:

Grinenen

Helt vildt!! Vh stine

Anmeld

19. januar 2014

VIPpigen

De er simpelthen for sjove de kære børn...

Lilje kan komme ind om natten i sin søvntrance... Stå og kommandere far ud af sengen, for der skal hun altså ligge, han skal gå ind og sove på sovesofaen. Når far så kravler ud, og vil tage dyne og pude med får han også skældud, for det skal hun altså sove med... Og HUSK AT LUK DØREN...

Hvor fanden har de det fra... Stakkels din mand. Her er vi ikke sparket ud i bogstavelig forstand, bare blevet herpet ud af sengen....

Anmeld

19. januar 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Helt vildt!! Vh stine

Jeg kan lige forestille mig faren sidde der på gulvet

Anmeld

19. januar 2014

StineW79

VIPpigen skriver:

De er simpelthen for sjove de kære børn...

Lilje kan komme ind om natten i sin søvntrance... Stå og kommandere far ud af sengen, for der skal hun altså ligge, han skal gå ind og sove på sovesofaen. Når far så kravler ud, og vil tage dyne og pude med får han også skældud, for det skal hun altså sove med... Og HUSK AT LUK DØREN...

Hvor fanden har de det fra... Stakkels din mand. Her er vi ikke sparket ud i bogstavelig forstand, bare blevet herpet ud af sengen....

Ja de siger simpelhen de sjoveste ting, de tosset unger!! Vh stine

Anmeld

19. januar 2014

StineW79

Yurie skriver:

Jeg kan lige forestille mig faren sidde der på gulvet

Han så også pænt overrasket ud! Vildt sjovt!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.