Har en del spørgsmål som jeg virkelig håber der er nogle her der kan hjælpe mig med at få svar på. 
1. Jeg er gravid i uge 30+3 og har fået det problem at hver gang jeg spiser bliver jeg meeeeeget dårlig, og kaster mange gange op kort efter.
Det meget frustrerende, og det har intet at sige hvad jeg spiser, hvornår eller hvor meget. Resultatet er det samme hver gang... Nogen der kender til dette ? ved hvad man kan gøre ved det? 
2. Jeg har i længere tid haft utroligt ondt et bestemt sted højt i højre side af maven? Det føles som om der er et STORT blåt mærke, som der er en der står og trykker på... igen et ´meget ubehageligt problem, som jeg ikke ved hvordan jeg kan få til at gå over, uden Panodil.
3. Jeg har mange problemer med at finde ro om natten, og uanset hvordan jeg prøver at ligge med puder og dyner, så gør maven helt vildt ondt... hvad kan man gøre for at ligge ordentlig ???
Er vildt træt hele tiden, hvilket skyldes de dårlige nætter.
Håber virkelig der er nogle der kan komme med lidt råd, og hjælp, for synes efterhånden ikke det er spor sjovt at være gravid. 
Anmeld