har været til jordemoder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
6 svar
1 synes godt om
2. januar 2014

lotteh21

Hejsa...
Jeg har været ved jordemoder idag. Det gik bare så godt det hele, men fik at vide at det er en ordenlig baby jeg venter mine andre tre børn var normal størrelse. Hun skød ham til at veje 3 kg allerede og hovedet stod nede, men ikke fast. Så hvis jeg fødte nu som hun sagde, gjorde det ikke noget andre der har fået det at vide og hvor meget vejede jeres baby da i fødte?
Hilsen charlotte. 36-2 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

CarinaSB

lotteh21 skriver:

Hejsa...
Jeg har været ved jordemoder idag. Det gik bare så godt det hele, men fik at vide at det er en ordenlig baby jeg venter mine andre tre børn var normal størrelse. Hun skød ham til at veje 3 kg allerede og hovedet stod nede, men ikke fast. Så hvis jeg fødte nu som hun sagde, gjorde det ikke noget andre der har fået det at vide og hvor meget vejede jeres baby da i fødte?

i uge 35 blev Noah skudt til 2200 og charlie til 2400 .. :)

Da Jeg fik Noah vejede han 3190 g og Charlie vejede 3320 :)

Anmeld

2. januar 2014

M&N

lotteh21 skriver:

Hejsa...

Min datter blev skønnet til 3400+ da jeg var 36+2.

Hun kom til verden 39+6 og vejede 3880g

Anmeld

2. januar 2014

et-ønske

Freya blev skønnet til cirka 3600 gr. I uge 36. Blev født 41+2 og vejede 4800 gr

Anmeld

2. januar 2014

lotteh21

Tak for jeres svar alle sammen uha 4800 g. Gør det ikke ondt når babyen er så stor?

Anmeld

2. januar 2014

Clisolka

lotteh21 skriver:

Hejsa...

Jeg blev scannet med Oliver i sommers, 36+1 - han vejede 2700 g og blev født 39+4, hvor han vejede 3375 g  Storesøsteren vejede et kg ekstra 

Anmeld

2. januar 2014

Sabone

Andreas blev skønnet til 2600 g om torsdagen og da jeg fødte onsdagen efter (36+0) vejede han 2740

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.