Jobsamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

Vingummien

Er næsten lige kommet hjem.

Det viste sig at være et vikar kontot som sender folk ud til fabrikker, så var ik en jobsamtale som sådan fandt jeg ud af.

Men fik udfyldt noggle papire og meldt mig ind, dog med mindst 14 dages vikar. Så må vi se kan altid sige nej eller melde mig ud igen.

Men er jo tit sådan et vikar halløj kan give et fast job. Men lige pt havde de kun en uge af gangen og det vil jeg ik.

Men var en rigtig flink mand jeg snakkede med, vist ik hver dag de ser en pige der har arbejde på fabrik på 3 holds skift og har truck certifikat osv, virkede sådan.

Men har fået et brev om et andet job hvor jeg er kommet i bland de personer de vil se nærmere på, det er da fint at få det afvide, så er det bare spændende om jeg så kommer til samtale :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Dictes mor

Ja det er altid en god ide med vikarjobs, de kan nemlig sagtens munde ud i et fast job, så det er da bare alletiders! Om ikke andet, så bliver det rart bare at lave et eller andet. Man bliver skør af at gå derhjemme for længe, eller jeg gør i hvert fald, men jeg har jo heller ikke en lille at passe, og det giver jo selvfølgelig en hel del mere at se til, end da jeg gik ledig.

Jeg krydser fingre for, at du snart finder noget rigtig godt!

Anmeld

30. juli 2009

sarahb

ja tag det endelig for det kan godt ja give en fast ansættelse, og i dag hænger job´s ikk på træerne...

Jeg håber der snart kommer et arbejde din vej så du kan komme igang og tjene nogle penge til din skønne familie...
Ham emil er jo så skøn hvis han kommer med til en Jobsamtale så får du det bare ved han charmer sig ind på dem:O) ihhhh han er så SKØN!!!

Held og lykke med jobsøgning

Anmeld

30. juli 2009

Vingummien

sarahb skriver:

ja tag det endelig for det kan godt ja give en fast ansættelse, og i dag hænger job´s ikk på træerne...

Jeg håber der snart kommer et arbejde din vej så du kan komme igang og tjene nogle penge til din skønne familie...
Ham emil er jo så skøn hvis han kommer med til en Jobsamtale så får du det bare ved han charmer sig ind på dem:O) ihhhh han er så SKØN!!!

Held og lykke med jobsøgning

Tak

Anmeld

31. juli 2009

Vinker

Spændende! Håber det gir pote for dig

Er jo selv på jagt efter et nyt job!

Anmeld

31. juli 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Spændende! Håber det gir pote for dig

Er jo selv på jagt efter et nyt job!

Ja det kan jeg se i din status.

er du helt væk derfra el har du et par mdr der endnu?

Anmeld

1. august 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Ja det kan jeg se i din status.

er du helt væk derfra el har du et par mdr der endnu?

Han har 4 mdr opsigelse på mig så hvis jeg ikke finder andet så er jeg derude indtil 30/11

Anmeld

1. august 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Han har 4 mdr opsigelse på mig så hvis jeg ikke finder andet så er jeg derude indtil 30/11

Oki, det er da altid noget med hensyn til penge. Men ik fedt når man ved man er fyret.
Gav du ham så en opsang

Anmeld

1. august 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Oki, det er da altid noget med hensyn til penge. Men ik fedt når man ved man er fyret.
Gav du ham så en opsang

Ja så er 4 mdr laaaang tid  Håber jeg finder noget andet inden da!

Hmm nej har ikke sagt en masse endnu, men kan ske jeg gør det. Er bare tit for flink....

Anmeld

1. august 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Ja så er 4 mdr laaaang tid  Håber jeg finder noget andet inden da!

Hmm nej har ikke sagt en masse endnu, men kan ske jeg gør det. Er bare tit for flink....

Det er man tit syntes jeg.

Men er fandme træls for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.