Så er vi enige ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
3 svar
4 synes godt om
2. januar 2014

Sabone

For snart tre måneder siden kom vores Andreas til verden. Allerede inden jeg var gravid, havde min mand sagt, at hvis vi fik en dreng, ville han gerne håbe opkaldt ham efter sin morfar - Andreas.. 

Jeg var ikke tosset med navnet, men synes det var en sød tanke, så Andreas it is... Men da jeg så havde født. Manglede jeg utrolig meget snakken om navne og så begyndte vi at snakke om mellemnavne.. 

Snakken gik på Janus, Salomon og Storm.. Jeg var mest til Storm og jeg fik da manden overtalt  

Så søndag d. 12. januar får vores søn sit navn: 

Andreas Storm Haugaard Knudsen  

Ingen i familien kender til mellemnavnet, men jeg måtte simpelthen lige ud med det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Lykke:)

Sabone skriver:

For snart tre måneder siden kom vores Andreas til verden. Allerede inden jeg var gravid, havde min mand sagt, at hvis vi fik en dreng, ville han gerne håbe opkaldt ham efter sin morfar - Andreas.. 

Jeg var ikke tosset med navnet, men synes det var en sød tanke, så Andreas it is... Men da jeg så havde født. Manglede jeg utrolig meget snakken om navne og så begyndte vi at snakke om mellemnavne.. 

Snakken gik på Janus, Salomon og Storm.. Jeg var mest til Storm og jeg fik da manden overtalt  

Super sød tanke og navn!
Og hvor er han sød!

Anmeld

2. januar 2014

Sabone

Lykke:) skriver:

Super sød tanke og navn!
Og hvor er han sød!

Taak

Anmeld

2. januar 2014

Pigent

Sabone skriver:

Andreas Storm Haugaard Knudsen  

Ingen i familien kender til mellemnavnet, men jeg måtte simpelthen lige ud med det

Sødt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.