hvad fanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
12 svar
5 synes godt om
2. januar 2014

Anonym trådstarter

Skal jeg gøre. Min kære eks har sat mig i en ret stor gæld. Og har intet kunne gøre andet end og betale har også fået den meget langt ned. Men nu med den nye kontanthjælps reform kan jeg ikke betale noget mere og da jeg er på barsel kan jeg heller ikke starte i skole for at få su.. og hvis jeg sætter det i bero vokser gælden jo bare.
Jeg er bare så meget lyst til at tude da jeg ikke aner hvad vi skal gøre mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Loa

Ring til det sted hvor gælden er og fortæl din situation.
Spørg om i kan lave en aftale af en slags.er der udsigt til du kommer til at have en indkomst igen på et tidspunkt? For det er jo godt at have med når du ringer.

for de gider hjælpe dig...

Anmeld

2. januar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Skal jeg gøre. Min kære eks har sat mig i en ret stor gæld. Og har intet kunne gøre andet end og betale har også fået den meget langt ned. Men nu med den nye kontanthjælps reform kan jeg ikke betale noget mere og da jeg er på barsel kan jeg heller ikke starte i skole for at få su.. og hvis jeg sætter det i bero vokser gælden jo bare.
Jeg er bare så meget lyst til at tude da jeg ikke aner hvad vi skal gøre mere.

Ring og snak med dem. De vil jo gerne have deres penge, så de fleste steder er faktisk til at snakke med, så længe man bare ringer i stedet for pludselig at stoppe betalingen.

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Ring til det sted hvor gælden er og fortæl din situation.
Spørg om i kan lave en aftale af en slags.er der udsigt til du kommer til at have en indkomst igen på et tidspunkt? For det er jo godt at have med når du ringer.

for de gider hjælpe dig...

Ja men det er kun su. Også der kun lige nok til huslejen. Og mad. Så der ville jeg heller ikke kunne.

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Ring og snak med dem. De vil jo gerne have deres penge, så de fleste steder er faktisk til at snakke med, så længe man bare ringer i stedet for pludselig at stoppe betalingen.

Desværre kommer der bare mange renter på da min kære eks kæreste har været så dygtig og sætte mig i gæld rigtig mange steder

Anmeld

2. januar 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Desværre kommer der bare mange renter på da min kære eks kæreste har været så dygtig og sætte mig i gæld rigtig mange steder

Hvordan kan han havde gjort det uden din underskrift?

Det kaldes bedrageri,og det kan du jo melde til politiet.

Anmeld

2. januar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Du kan også være heldig at de vil nedsætte renten hvis du siger til dem at du ingen mulighed har for at betale dem, hvis det ikke bliver gjort..

Tal med dem, tag ikke sorgerne på forskud.. Og ps ved hvordan det er, så spiller ikke bare klog på noget jeg ikke aner noget om...

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvordan kan han havde gjort det uden din underskrift?

Det kaldes bedrageri,og det kan du jo melde til politiet.

Han gjorde det på nettet og han kunne hele mit cpr nummer..

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Du kan også være heldig at de vil nedsætte renten hvis du siger til dem at du ingen mulighed har for at betale dem, hvis det ikke bliver gjort..

Tal med dem, tag ikke sorgerne på forskud.. Og ps ved hvordan det er, så spiller ikke bare klog på noget jeg ikke aner noget om...

Ja må heller tale med dem.

Anmeld

2. januar 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Han gjorde det på nettet og han kunne hele mit cpr nummer..

Men det er jo ulovligt og du kan melde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.