Hjælp! Hvad er det?(billed med afføring vedhæftet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.110 visninger
11 svar
1 synes godt om
1. januar 2014

Anonym trådstarter

Ved ikke om det hører til her men nu prøver jeg. Min søn har de sidste 4 timer været meget pylret og ked af det og vil kun ligge ved min bryst, nu har han så i løbet af en time haft to bleer hvor de ser sådan ud.
Der er små hvide klumper i som egentlig ligner nogle større kalk klumper. Er det normalt? Han har ikk haft lignende før og han er nu 11 uger. Han virker lidt mere træt end han plejer. Jeg ammer fuldt ud, ved ikk om det gør en forskel også har han været på movicol junior men det er dig en uge siden han sidst fik noget og har siden haft afføring hver dag.

Nogen der kan hjælpe?

[Billede fjernet af moderator]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Muhmi

Ser meget normalt ud

Anmeld

1. januar 2014

Palaja

Ja jeg synes det ser normalt ud. Sådan kunne mine børns også godt se ud. Det kan være du har spist noget som du ikke plejer, som har givet ham ondt i maven?..

Anmeld

1. januar 2014

Kløver

Synes det ser meget normalt ud

Anmeld

1. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ved ikke om det hører til her men nu prøver jeg. Min søn har de sidste 4 timer været meget pylret og ked af det og vil kun ligge ved min bryst, nu har han så i løbet af en time haft to bleer hvor de ser sådan ud.
Der er små hvide klumper i som egentlig ligner nogle større kalk klumper. Er det normalt? Han har ikk haft lignende før og han er nu 11 uger. Han virker lidt mere træt end han plejer. Jeg ammer fuldt ud, ved ikk om det gør en forskel også har han været på movicol junior men det er dig en uge siden han sidst fik noget og har siden haft afføring hver dag.

Nogen der kan hjælpe?

Sådan så min søns også ud engang imellem og jeg fik af vide, at det var helt normalt

Anmeld

1. januar 2014

_-Kathrine-_

Helt normalt...

Anmeld

1. januar 2014

dukke

Anonym skriver:

Nogen der kan hjælpe?

Det ser helt normalt ud

Anmeld

1. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

det er helt normalt...

fik du/I ikke en folder med fra hospitalet netop omkring barnets afføring?

vi fik sådan en fin folder hvor der var billeder og forklaringer af farve og konsistens og de mest generelle spørgsmål omkring det...

Anmeld

1. januar 2014

M&N

Anonym skriver:

Nogen der kan hjælpe?

Tja, jeg synes nu også det ser meget normalt ud

Det varierer jo SÅ meget og gør det stadig

Anmeld

1. januar 2014

Lykke:)

Sådan ser min søns bleer også ud han er 5 uger. Helt normalt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.