Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PIGE
Vi har i forvejen en Victor fra december 2010 - og nu har vi lige været til MD scanning, og det viste en fin lille pige
Så nu begynder navnelegen! Hvad skal hun dog hedde?! Åh det er så svært
Nå - bare et lille glad indlæg herfra.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil ikke gå, uden at give et kæmpe TILLYKKE!
Tillykke!
Maja84 skriver: Tillykke, hvor dejligt med en af hver Det første der faldt mig ind var Victor og Silke
Tillykke, hvor dejligt med en af hver Det første der faldt mig ind var Victor og Silke
Mange tak
Ja, vi er også yderst tilfredse med én af hver
Jeg er også helt tosset med navnet Silke, men manden er desværre ikke med på den!
MissChrista skriver: Mange tak Ja, vi er også yderst tilfredse med én af hver Jeg er også helt tosset med navnet Silke, men manden er desværre ikke med på den!
Maja84 skriver: He he de mænd er da også så besværlige hvad angår navne
He he de mænd er da også så besværlige hvad angår navne
Hørt!
MissChrista skriver: PIGE Vi har i forvejen en Victor fra december 2010 - og nu har vi lige været til MD scanning, og det viste en fin lille pige Så nu begynder navnelegen! Hvad skal hun dog hedde?! Åh det er så svært Nå - bare et lille glad indlæg herfra.
Det er det samme her meget nemmere hvis jeg selv fik lov at bestemme Ellers er der jo Aya/aijaKlaraLinneaIdaLiseLisa
Silja Nethe
Maja84 skriver: Det er det samme her meget nemmere hvis jeg selv fik lov at bestemme Ellers er der jo Aya/aijaKlaraLinneaIdaLiseLisa Silja Nethe
Jeg er total tosset med Ida, og det er manden heldigvis også Og så tænker jeg ellers i navne som:AnnaEmma CarolineMalouAlma
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128