Lillesøster uge 29+0 og nytår uge 29+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.803 visninger
6 svar
19 synes godt om
1. januar 2014

MIWULA

pyha da så er jule stressen ovre. og nytår også. Skønt skønt så kan man slappe af igen synes godt jeg har kunne mærke det har været hårdt for kroppen men så det jo godt man kan slappe af nu. 

maven er ved at være ret tung men heldigvis kun hvis jeg har gået eller stået op det meste af dagen om natten klarer jeg den dog endnu uden problemer.  

Vægten siger kun +1 1/2 kg fra før vægt. Så blir spændene og se om jeg også kun tager 6 kg på i denne graviditet også. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

cwl

Så yndig

Anmeld

1. januar 2014

AnthonsMor

MIWULA skriver:

pyha da så er jule stressen ovre. og nytår også. Skønt skønt så kan man slappe af igen synes godt jeg har kunne mærke det har været hårdt for kroppen men så det jo godt man kan slappe af nu. 

maven er ved at være ret tung men heldigvis kun hvis jeg har gået eller stået op det meste af dagen om natten klarer jeg den dog endnu uden problemer.  

Vægten siger kun +1 1/2 kg fra før vægt. Så blir spændene og se om jeg også kun tager 6 kg på i denne graviditet også. 

Hvor er du bare smuk!

Anmeld

1. januar 2014

MIWULA

cwl skriver:

Så yndig

Tak søsser. 

Anmeld

1. januar 2014

MIWULA

AnthonsMor skriver:

Hvor er du bare smuk!

Tusind mange tak 

Anmeld

1. januar 2014

Flødebollen

MIWULA skriver:

Damn! 

Du er da mega hot på det sidste billede!

Anmeld

2. januar 2014

MIWULA

Flødebollen skriver:

Damn! 

Du er da mega hot på det sidste billede!

Hihi ej tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.