21+5 maven spænder og jag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. januar 2014

1234rj

Godaften de damer, håber i alle havde en god dag i går og kom godt ind i det nye år med familie og venner!

Når jeg er ude og gå så bliver min mave helt hård og spænder?? Og det føles som om der kommer små jag ned mod lysken/tissekonen.. De gør ikke synderligt ondt.

Jeg er første gangs gravid og har ingen idé om det er normalt.. Men hellere spørge end gang for meget, ikke ;-) så mit spørgsmål er; e det helt normalt??

På forhånd tak!:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Mette M

Det lyder som plukveer. Tag den lidt med ro når du er ude at gå.. Det med jag kan skyldes den lile rammer nerverne nederst i dit bækken. Dem døjer jeg selv med.. har fået at vide at det formentligt først stopper når den står fast..

Anmeld

1. januar 2014

1234rj

Mette M skriver:

Det lyder som plukveer. Tag den lidt med ro når du er ude at gå.. Det med jag kan skyldes den lile rammer nerverne nederst i dit bækken. Dem døjer jeg selv med.. har fået at vide at det formentligt først stopper når den står fast..

Tak for svar. Ja det må jeg vel hellere så :-)

Anmeld

1. januar 2014

Mor Christa

Ja, du har jo fået svar, og jeg vil give det samme svar Det lyder helt sikkert som plukveer De er harmløse så længe de ikke gør ondt!

Anmeld

1. januar 2014

1234rj

MissChrista skriver:

Ja, du har jo fået svar, og jeg vil give det samme svar Det lyder helt sikkert som plukveer De er harmløse så længe de ikke gør ondt!

Super, mange tak!:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.