Roxane kørepose - hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. januar 2014

Mie89

Hej allesammen 

Jeg har købt en brugt barnevogn, hvor der følgede en Roxane kørepose med (lige som voksi).

Jeg vil meget gerne bruge posen som lift, men det kræver at jeg får en bæreplade til - findes det overhovedet til denne model? 

Og er det nogen der aner hvor man køber posen henne fra ny? Har sporet mig frem til en butik i Valby, men det er lidt svært at komme der til, når man nu bor i midtjylland .. Nogen der ved noget? Evt en hjemmeside? 

På forhånd tak !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Vesper

Jeg har netop købt en Roxane, hvor der er bæreplade med til - så ja, de findes i hvert fald.

Hvor man lige køber dem fra nye kan jeg være mere usikker på...

Anmeld

2. januar 2014

Mie89

Vesper skriver:

Jeg har netop købt en Roxane, hvor der er bæreplade med til - så ja, de findes i hvert fald.

Hvor man lige køber dem fra nye kan jeg være mere usikker på...

Okay, tak ! Det er da altid noget at de findes 

Er din også købt fra brugt? 

Anmeld

3. januar 2014

Vesper

Ja, den er købr brugt - den er bare rigtig lækker, og jeg gav ikke mere end 175 for den

Anmeld

7. januar 2014

Vesper

Jeg har nu hentet vores voksipose - der er en seddel med, hvor der står kontaktoplysninger på hende, der har designet/lavet den. Dem skal jeg nok sende til dig herinde, når jeg når hjem i dag - det kan være det kan være en hjælp

Anmeld

7. januar 2014

Mie89

Vesper skriver:

Jeg har nu hentet vores voksipose - der er en seddel med, hvor der står kontaktoplysninger på hende, der har designet/lavet den. Dem skal jeg nok sende til dig herinde, når jeg når hjem i dag - det kan være det kan være en hjælp

Det ville være alletiders ! Tusind tak 

Anmeld

9. januar 2014

Vesper

Der er en hjemmeside der hedder www.roxane.dk, og en mailadresse der hedder roxane@roxane.dk. Der er en adresse, der hedder Vigerslevvej 132, 2500 Kongens Valby - tlf 36465685. Producenten er skræddermester Lis Mette Panner Larsen Nielsen.

Håber det kan være en hjælp Det er i hvert fald nogle rigtig lækre voksi-poser - jeg er vildt glad for vores...

Anmeld

9. januar 2014

Mie89

Vesper skriver:

Der er en hjemmeside der hedder www.roxane.dk, og en mailadresse der hedder roxane@roxane.dk. Der er en adresse, der hedder Vigerslevvej 132, 2500 Kongens Valby - tlf 36465685. Producenten er skræddermester Lis Mette Panner Larsen Nielsen.

Håber det kan være en hjælp Det er i hvert fald nogle rigtig lækre voksi-poser - jeg er vildt glad for vores...

Tusind tak for hjælpen ! 

Jeg synes dog ikke rigtig hjemmesiden fungere? Jeg kommer i hvertfald direkte ind på købsbetingelser, og kan ikke klikke mig ind i deres webshop og se deres udvalg?? 

Men nu har jeg da et nummer, det må jeg lige prøve at ringe på i morgen 

Igen mange tak ! Og ja de er nemlig bare super lækre! Vil også komme til at bruge den, men ville bare gerne have bærepladen til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.