Amme bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
8 svar
2 synes godt om
1. januar 2014

et-ønske

Jeg ved ikke lige om dette er den rigtige kategori?!
Jeg synes min normale bh begynder at genere en del, og overvejer at købe en amme bh - men hvor går man op i størrelse, omkreds eller skål, begge dele og hvor meget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Raj

Jeg brugte bare en sports bh. De er meget billigere og kan strække sig dem fra sloggi er meget behagelige og også nemt når man skal amme

Anmeld

1. januar 2014

Annemette07

et-ønske skriver:

Jeg ved ikke lige om dette er den rigtige kategori?!
Jeg synes min normale bh begynder at genere en del, og overvejer at købe en amme bh - men hvor går man op i størrelse, omkreds eller skål, begge dele og hvor meget???

Jeg fik af vide i undetøjsbutikken chance at man tidligst burde købe amme bh tre uger før termin. Jeg købte en to uger før termin da jeg ikk kunne være i mine mere og synes det var spild at skulle købe en anden for senere at købe amme bh. Så var den tæt på at være for lille lige da mælken skulle løbe til og brysterne var list hævet, men nu er den faktisk lige til den store side

Anmeld

1. januar 2014

Annemette07

Annemette07 skriver:

Jeg fik af vide i undetøjsbutikken chance at man tidligst burde købe amme bh tre uger før termin. Jeg købte en to uger før termin da jeg ikk kunne være i mine mere og synes det var spild at skulle købe en anden for senere at købe amme bh. Så var den tæt på at være for lille lige da mælken skulle løbe til og brysterne var list hævet, men nu er den faktisk lige til den store side

Glemte at sige man skulle vente netop pga størrelsen kunne svinge ;-)

Anmeld

1. januar 2014

et-ønske

Raj skriver:

Jeg brugte bare en sports bh. De er meget billigere og kan strække sig dem fra sloggi er meget behagelige og også nemt når man skal amme

Naturen har udstyret mig med en g-skål så jeg kan desværre ikke være i sloggi, og synes en sports-bh er mere ubehagelig at have på end den bh jeg bruger nu.

Anmeld

1. januar 2014

et-ønske

Annemette07 skriver:

Min tanke har bestemt også været at vente, det gjorde jeg med min datter. Men denne gang skal jeg lige love for at mine bryster allerede nu vokser på ingen måde nødvendigt når man har en g-skål. Synes også selv det er fjollet at bruge penge på en større bh, men tænker jeg må på udsalg for dette her bliver vist ikke ved med at gå....

Anmeld

1. januar 2014

ette1987

Jeg købte Carriwell str m i min første graviditet, og den sad fint under amning også. Den bruger jeg nu også Der er godt med stræk i!

Anmeld

1. januar 2014

hekran

Kan også godt anbefale en Carriwell. Jeg bruger en 75DD/E normalt og købte en Carriwell (Tror faktisk jeg havde både L og M - just in case!).
Dem var jeg rigtig glad for. De er meget behagelige. Ville aldrig kunne have ammeBH med bøjler, da jeg også brugte dem om natten.

Anmeld

1. januar 2014

et-ønske

Må hellere lige tjekke de der Carriwel ud hvor køber man dem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.