Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg brugte bare en sports bh. De er meget billigere og kan strække sig dem fra sloggi er meget behagelige og også nemt når man skal amme
et-ønske skriver: Jeg ved ikke lige om dette er den rigtige kategori?! Jeg synes min normale bh begynder at genere en del, og overvejer at købe en amme bh - men hvor går man op i størrelse, omkreds eller skål, begge dele og hvor meget???
Jeg ved ikke lige om dette er den rigtige kategori?! Jeg synes min normale bh begynder at genere en del, og overvejer at købe en amme bh - men hvor går man op i størrelse, omkreds eller skål, begge dele og hvor meget???
Annemette07 skriver: Jeg fik af vide i undetøjsbutikken chance at man tidligst burde købe amme bh tre uger før termin. Jeg købte en to uger før termin da jeg ikk kunne være i mine mere og synes det var spild at skulle købe en anden for senere at købe amme bh. Så var den tæt på at være for lille lige da mælken skulle løbe til og brysterne var list hævet, men nu er den faktisk lige til den store side
Jeg fik af vide i undetøjsbutikken chance at man tidligst burde købe amme bh tre uger før termin. Jeg købte en to uger før termin da jeg ikk kunne være i mine mere og synes det var spild at skulle købe en anden for senere at købe amme bh. Så var den tæt på at være for lille lige da mælken skulle løbe til og brysterne var list hævet, men nu er den faktisk lige til den store side
Raj skriver: Jeg brugte bare en sports bh. De er meget billigere og kan strække sig dem fra sloggi er meget behagelige og også nemt når man skal amme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128