hovedpine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.307 visninger
13 svar
1 synes godt om
1. januar 2014

Kay

Er formegentlig igang med en sa... bløder i altfald en del og har gjort det i 1 1/2 døgn nu...
I morges er jeg så vågnet med dundrende hovedpine... er det normalt eller er det noget jeg skal være ops på?
Den er ik væk af panodiler... kun mindsket lidt i en times tid....

Har normaly aldrig slem hovedpine... føles nermest som om den ene side af mit hoved skal sprænge...

Og så er jeg sååå træt at jeg kunne sove konstant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Fuglemor

Kay skriver:

Er formegentlig igang med en sa... bløder i altfald en del og har gjort det i 1 1/2 døgn nu...
I morges er jeg så vågnet med dundrende hovedpine... er det normalt eller er det noget jeg skal være ops på?

Har normaly aldrig slem hovedpine... føles nermest som om den ene side af mit hoved skal sprænge...

Jeg tænker det kunne være noget migræne, jeg får det i hvert fald som du beskriver når jeg har det. og hvis du har haft meget at tænke på de sidste dage, hvilket jeg kan læse du har, så er det ikke underligt du har det sådan

Anmeld

1. januar 2014

Kay

Fuglemor skriver:

Jeg tænker det kunne være noget migræne, jeg får det i hvert fald som du beskriver når jeg har det. og hvis du har haft meget at tænke på de sidste dage, hvilket jeg kan læse du har, så er det ikke underligt du har det sådan

Har aldrig haft migrene før

Anmeld

1. januar 2014

Fuglemor

Kay skriver:

Har aldrig haft migrene før

Det havde jeg heller aldrig. Men så var jeg igennem en svær periode og så pludselig kom den. Og jeg havde den i perioder tre til fire gange om ugen. I dag er jeg næsten fri for den. Sker der en masse dårligt så kommer den igen.

Anmeld

1. januar 2014

Kay

Fuglemor skriver:

Det havde jeg heller aldrig. Men så var jeg igennem en svær periode og så pludselig kom den. Og jeg havde den i perioder tre til fire gange om ugen. I dag er jeg næsten fri for den. Sker der en masse dårligt så kommer den igen.

Oki
Øv

Anmeld

1. januar 2014

asff

Kay skriver:

Efter min MA fik jeg ekstrem hovedpine.. Det var da hCG'et dalede.. Men havde så også hovedpine i starten da det steg. God bedring

Anmeld

1. januar 2014

Kay

asff skriver:

Efter min MA fik jeg ekstrem hovedpine.. Det var da hCG'et dalede.. Men havde så også hovedpine i starten da det steg. God bedring

Oki? Sådan rigtig meget ondt?

Anmeld

1. januar 2014

asff

Kay skriver:

Oki? Sådan rigtig meget ondt?

Ja sådan da.. Mener det sad over øjnene og var rigtig belastende.

Anmeld

1. januar 2014

Kay

asff skriver:

Ja sådan da.. Mener det sad over øjnene og var rigtig belastende.

Her er det i højre side af hoved... fr narken og hend over højre øje i ''et bånd''

Anmeld

1. januar 2014

Fru Ebied

Øv øv.. Kom du ikke i scanning idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.