Godt nytåår!! :*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. januar 2014

Muhmi

I ønskes alle et lykkebringende og vidunderligt nyt år, må 2014 være året hvor alle jeres inderste ønsker vil komme til jer! 

Godt nytår I dejlige piger!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Muhmi

Nøøøj den var god, den vil jeg klart anbefale, til dem der ikke kan lide champagne men stadig heller ikke vil have det så sødt som asti  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. januar 2014

AnthonsMor

Muhmi skriver:

I ønskes alle et lykkebringende og vidunderligt nyt år, må 2014 være året hvor alle jeres inderste ønsker vil komme til jer! 

Godt nytår I dejlige piger!!! 

Godt nytår søde du!

Anmeld

1. januar 2014

Muhmi

AnthonsMor skriver:

Godt nytår søde du!

I lige måde 

Anmeld

1. januar 2014

Carina:-)

I lige måde

Jeg sidder her med en overlæbe Linse ville være misundelig over,sår i ansigtet og 2 fortænder der er slået løse efter at være blevet ramt af ulovligt fyrværkeri -Så hjælper sikkerhedbriller ikke en dyt 

Så en "god" start på 2014-håber ikke det har banet vejen for fortsættelse 

Anmeld

1. januar 2014

lineog4

Carina:-) skriver:

I lige måde

Jeg sidder her med en overlæbe Linse ville være misundelig over,sår i ansigtet og 2 fortænder der er slået løse efter at være blevet ramt af ulovligt fyrværkeri -Så hjælper sikkerhedbriller ikke en dyt 

Ej din stakkel - sgu da godt der ikke skete mere. Her hos os holdt vi os indendøre og kunne se hvordan De smadrede en cykel rødt og grønt lys med ulovlig fyrværkeri....

Anmeld

1. januar 2014

Carina:-)

lineog4 skriver:

Ej din stakkel - sgu da godt der ikke skete mere. Her hos os holdt vi os indendøre og kunne se hvordan De smadrede en cykel rødt og grønt lys med ulovlig fyrværkeri....

Jeg stod endda inde i vores have ,men det kom bare flyvende. Sådan en varm metalstang er ikke for sjov

Er bare glad for at min 5 årige der stod ved siden af ikke blev ramt af den,hun fik traume nok af at se mor med blod løbende ud af munden- 

Det er en af glæderne ved at bo inde i byen 

Anmeld

1. januar 2014

lineog4

Jeg stod endda inde i vores have ,men det kom bare flyvende. Sådan en varm metalstang er ikke for sjov

Er bare glad for at min 5 årige der stod ved siden af ikke blev ramt af den,hun fik traume nok af at se mor med blod løbende ud af munden- 

Det er en af glæderne ved at bo inde i byen 

Ja men også fantastisk med alt det flotte fyrværkeri. Vi havde fuldt underholdning fra kl 19 til 1 med de flotteste raketter. Har så to børn der synes det er flot på afstand så i år havde vi valgt fra selv at skyde for ender altid med børn der står rystende og ser på  og da der var en god ungdomsfest med et arsenal af ulovligt som nabo var det nok meget godt...

god bedring til dig og ikke mindst til din lille trold der nok har brug for en masse omsorg efter sådan en forskrækkelse 

Anmeld

1. januar 2014

Muhmi

I lige måde

Åh nej!!  Ej, er da glad for der ikke skete mere end det, det kunne jo have endt helt galt!  Men ja, så kunne 2014 da godt have haft en bedre start end din... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.