Dagens mad og hygge :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
6 svar
8 synes godt om
31. december 2013

Muhmi

Anders og jeg sidder lige nu og drikker os et glas rødvin, spiser desserten som blev hjemmelavet chokolademousse og spiller age of empires (SÅ festlige er VI nemlig!) Ungerne sover sødt og vi hører minimale "brag" udenfor

Hihi, jeg er jo som altid (om der er fest eller ej) fuldstændig glitteret til, sådan er det bare når det er nytår med mig, glitter everywhere!!

Hva så, andre der er super "kedelige" og bare hygger derhjemme med lidt ekstra godt til ganen?

I får lige lidt billeder

Brunch.

Og til aften har vi fået, lakseroulader og lidt tilbehør, så har vi fået vildsvinesteg og til sidst hjemmelavet chokolademousse (NOM) Når klokken slår tolv skal vi have et glas af den nye spumante jeg har købt og så ellers i seng haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Anders og jeg sidder lige nu og drikker os et glas rødvin, spiser desserten som blev hjemmelavet chokolademousse og spiller age of empires (SÅ festlige er VI nemlig!) Ungerne sover sødt og vi hører minimale "brag" udenfor

Hihi, jeg er jo som altid (om der er fest eller ej) fuldstændig glitteret til, sådan er det bare når det er nytår med mig, glitter everywhere!!

Hva så, andre der er super "kedelige" og bare hygger derhjemme med lidt ekstra godt til ganen?

I får lige lidt billeder

Brunch.

Og til aften har vi fået, lakseroulader og lidt tilbehør, så har vi fået vildsvinesteg og til sidst hjemmelavet chokolademousse (NOM) Når klokken slår tolv skal vi have et glas af den nye spumante jeg har købt og så ellers i seng haha

Det lyder da bare total hyggeligt!

Jeg sidder for mig selv, sammen med mine to misser, og sørger for at de har det godt. De er ikke alt for glade for alt det fyrværkeri, så de klistrer op ad mig. Men det er kun hyggeligt 

Jeg har så lavet lidt pasta m. spinat og kylling til mig selv, og så har jeg lige fået et stykke daim tærte, og nyder nu en kop kaffe Mmm.. 

Misserne har fået nogle lækre godbidder

Anmeld

31. december 2013

AnonymMor

Muhmi skriver:

I får lige lidt billeder

Brunch.

Her er vi lige så kedelige vi har os bare hygget hjemme med god mad  

og Naya fisen har hygget i hendes sækkestol indtil hun gik kold Hehe det er hårdt at holde nytår  

nu ligger vi sengen og slapper af til skrald og bang på fuld skue udenfor ( Naya sover heldigvis fra det indtil videre ) og venter på kl 24 hvor vi skåler i champagne  

godt nytår til jer også 

Anmeld

31. december 2013

Muhmi

IsabellaCiinea skriver:

Det lyder da bare total hyggeligt!

Jeg sidder for mig selv, sammen med mine to misser, og sørger for at de har det godt. De er ikke alt for glade for alt det fyrværkeri, så de klistrer op ad mig. Men det er kun hyggeligt 

Jeg har så lavet lidt pasta m. spinat og kylling til mig selv, og så har jeg lige fået et stykke daim tærte, og nyder nu en kop kaffe Mmm.. 

Misserne har fået nogle lækre godbidder

Det lyder da også totalt hyggeligt Og meget ansvarligt at du passer på misserne... Nytår er ikke dyrenes fest i hvert fald Men herude er det heldigvis ret stille

Godt nytår!!

Anmeld

31. december 2013

Muhmi

Rinepigen skriver:

Her er vi lige så kedelige vi har os bare hygget hjemme med god mad  

og Naya fisen har hygget i hendes sækkestol indtil hun gik kold Hehe det er hårdt at holde nytår  

nu ligger vi sengen og slapper af til skrald og bang på fuld skue udenfor ( Naya sover heldigvis fra det indtil videre ) og venter på kl 24 hvor vi skåler i champagne  

godt nytår til jer også 

Ååårh hvor hyggeligt, dejlige billeder

Og ser ud til at I har fået noget lækkert mad

Godt nytår! 

Anmeld

31. december 2013

MyLove E

Godt nytår :-D

Vi har hygget her hjemme :-D Først med gæster til brunch og så ellers bare hygge hvor vi fik pyntet op :-D

Da kl var 19.15 sagde Elias " Mor ikke ha mere mad, mig sove nu"
Men det var midt hovedretten. Jeg spiste færdig på min tallerken. Og så så at vi lige skulle ringe og sige godt nytår.
Det gjorde vi så og da de begge havde sagt det fik jeg telefonen igen. " Så mormor har sagt det mig sove"
Så er man træt så inden 19.30 sov han.

Vi har spillet Musikquizzen og triominus :-D

Det er Elias der har valgt Bordbommerne. Han kunne vælge mellem nøgne mænd eller nøgne damer

Anmeld

31. december 2013

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Det lyder da også totalt hyggeligt Og meget ansvarligt at du passer på misserne... Nytår er ikke dyrenes fest i hvert fald Men herude er det heldigvis ret stille

Godt nytår!!

Det er faktisk bedre end jeg havde regnet med Hygger mig med god tv

Jah, de hader det bare, og her er der ret meget...

Også godt nytår til dig/jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.