Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må jeg ikke se jeres nytårsoutfit?? Jeg elsker tøj-trådene, og jeg vil så gerne se hvad I skal ha' på allesammen Også selvom det "bare" er jeans og en pullover Og nu burde jeg jo egentlig starte med mig selv, men da jeg pt. er uden kamera af nogen art, må jeg nøjes med at fortælle, at jeg skal ha' en ny kjole på. Den går til midt på lårene og er sort med bittesmå hvide stjerner.Dertil sorte nylonstrømper, grå stiletstøvletter, en lille sort bolero og små sorte stjerneørenringe og så skal håret sættes op i en doven 'up-do', draperet med med en sølvkæde med stjerner på Frem med kameraerne, tøser, and show me!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Billemyre skriver: Må jeg ikke se jeres nytårsoutfit?? Jeg elsker tøj-trådene, og jeg vil så gerne se hvad I skal ha' på allesammen Også selvom det "bare" er jeans og en pullover Og nu burde jeg jo egentlig starte med mig selv, men da jeg pt. er uden kamera af nogen art, må jeg nøjes med at fortælle, at jeg skal ha' en ny kjole på. Den går til midt på lårene og er sort med bittesmå hvide stjerner.Dertil sorte nylonstrømper, grå stiletstøvletter, en lille sort bolero og små sorte stjerneørenringe og så skal håret sættes op i en doven 'up-do', draperet med med en sølvkæde med stjerner på Frem med kameraerne, tøser, and show me!
Glimmer buksedragt, glimmer stiletter og mine guld smykker Ikke noget vildt og fancy.
liten-mamma skriver: Glimmer buksedragt, glimmer stiletter og mine guld smykker Ikke noget vildt og fancy.
Wauw
Kjolen er købt i USA
Ikke noget vildt men her er jeg
stjernehimmel skriver: Wauw
Taaaak!
Her er jeeg
Dianabk skriver: Kjolen er købt i USA
Fed stil - og vilde hæle (Og så elsker jeg din tykke fletning )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128