2014 bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
9 svar
2 synes godt om
31. december 2013

Anonym trådstarter

Jer der skal giftes i 2014 hvilken dato skal i giftes på og hvorfor lige den dag?

Og se lige her
Igennem Nova Fm kan man vinde et bryllup til 150.000. Så hvis der nu er nogen af jer der har planer om at i skal giftes så kunne i tilmelde jer det. I går på Google og skriver Nove fm bryllupsfeber også kan udfylde et spørgeskema på deres facebook side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

Lunae

Min kæreste og jeg skal giftes 24-05-2014 - datoen er min afdøde morfars fødselsdag ?? vi glæder os!

Anmeld

31. december 2013

Hullabullabulla

Vi skal giftes 7-6-14.. Hvorfor ?? Tjaeh det er i pinsen, så gratis fridag om mandagen

Anmeld

31. december 2013

lineog4

Lunae skriver:

Min kæreste og jeg skal giftes 24-05-2014 - datoen er min afdøde morfars fødselsdag ?? vi glæder os!

Det er min bryllups dag bare i 2008 ;-) 

Og det er min afdøde mors kærestes fødselsdag.  

Anmeld

31. december 2013

TrineMine86

Anonym skriver:

Jer der skal giftes i 2014 hvilken dato skal i giftes på og hvorfor lige den dag?

Og se lige her
Igennem Nova Fm kan man vinde et bryllup til 150.000. Så hvis der nu er nogen af jer der har planer om at i skal giftes så kunne i tilmelde jer det. I går på Google og skriver Nove fm bryllupsfeber også kan udfylde et spørgeskema på deres facebook side.

Vi skal giftes den 5/7-14, det er vores 8 1/2 års kærestedag

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Det bare sjovt at høre om folk vælger en dag der har betydning eller en tilfældig dag

Anmeld

1. januar 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Og se lige her

Vi skal giftes den 17.5.2014. Det er datoen hvor vi var været forlovet i 10,5 år

Anmeld

2. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne selv giftes på en dag der har betydning

Anmeld

12. januar 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Og se lige her

Vi skal giftes D. 8 februar, vi har valgt den dag fordi vi forvejen holder varnedåb den dag.

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Vi skal giftes D. 8 februar, vi har valgt den dag fordi vi forvejen holder varnedåb den dag.

Okay God ide at slå det sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.