Spg. ang. udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
1 synes godt om
31. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 7 snart. Oplever engang i mellem brunt/blodigt udflåd ikke hver dag, men næsten. Det kommer i perioder i løbet af dagen, det er ikke ret meget, men bliver alligevel lidt bekymret når det bliver ved. Er det normalt eller skal jeg ringe til min læge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

Mariam90

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 7 snart. Oplever engang i mellem brunt/blodigt udflåd ikke hver dag, men næsten. Det kommer i perioder i løbet af dagen, det er ikke ret meget, men bliver alligevel lidt bekymret når det bliver ved. Er det normalt eller skal jeg ringe til min læge? 

Det sket detsamme for mig, det kan være at det sidste gamle blod kommer ud. 

Jeg havde også når jeg tissede så dryppe det lidt kun men lægen sagde at jeg ikke skal komme bare for lidt udflåd, kun hvis det bløder som mens. Idag 9+2 Inget udflåd

Du skal selvfølgelig gøre det du syns er bedst for dig mhb lægen  O tillykke til graviditeten. 

Anmeld

31. december 2013

mogms

Læge ja, men tiden besvarer spørgsmålet bedst.

For jeg er ked at at sige det sådan jeg startede min SA D.4/11 jeg begyndte virkeligt at bløde efter 14 dage. Lægen sagde hele tiden det var normalt.
Fik privat scanning og fik at vide vi var ved at miste.
Sidst i nov fik jeg kæmpe smerter og måtte til vagtlægen, her blev jeg osse scannet. Foster var helt væk men "moderkage" skulle have hjælp med at komme ud.
D4/12 var jeg endelig færdig med at bløde.

Anmeld

31. december 2013

Anonym trådstarter

Hm okay, tak for jeres svar. 
Jeg har en tid ved lægen d. 13. januar, og hvis det fortsætter vil jeg da helt klart ringe til dem i det nye år

Jeg har nemlig læst på nettet at det er helt normalt - så længe det ikke er en vis mængde og man ikke har smerter. 
Ingen smerter her. Men håber ikke det skal ende ud i en SA 

Men knus til dig der har mistet  

Anmeld

31. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg har en tid ved lægen d. 13. januar, og hvis det fortsætter vil jeg da helt klart ringe til dem i det nye år

Jeg har nemlig læst på nettet at det er helt normalt - så længe det ikke er en vis mængde og man ikke har smerter. 

Jeg har også blødt en del i min graviditet, men der har intet været galt. Mit har været såkaldt "overanstrengelses" blødning. Altså når jeg har kastet op, eller haft sex. Slimhinderne i skede kan jo hurtigt blive rigtig sarte 

Anmeld

31. december 2013

mogms

Anonym skriver:

Jeg krydser fingre for dig, og håber du ikke er uheldig som mig.

Og tak :-)

Og godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.