At skåle i champagne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP

Folk må selvom hvad de gør
Men jeg rører det ikke. Jeg har kæmpet så meget for denne graviditet, og ville aldrig tilgive mig selv hvis noget gik galt!!
Hvis jeg endelig skulle prioritere noget ville jeg hellere have en smøg men jeg gør som sagt ingen af delene - spiser en ekstra håndfuld chips og skåler i sodavand

Er klart med på smøgen, men gør det selvfølgelig heller ikke 

Godt nytår !

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

lineog4

2 af mine graviditeter har strukket sig over nytår.  Kan faktisk ikke huske om jeg drak champagne i den sidste. Men ved jeg nippede til det i den første, men det smagte mig ikke..

Den gang og det er kun 11 år siden var det slet ikke så mange restriktioner, ja egentlig var det snak om det ligefrem var godt med et glas rødvin en gang imellem. 

Blev meget overrasket da jeg blev gravid igen over alle de ting man ikke burde og for hver graviditet er listen vokset - må indrømme jeg nogen gange følte det lidt hysterisk og på samme måde med en tår champagne hvis det føles vigtigt - personligt skal jeg ikke champagne i år og jeg er ikke gravid, men brydesmig egentlig ikke om det.

SKÅL til alle uafhængigt af hvad I drikker og godt nytår

Anmeld

31. december 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

Skåler eller skålede du i champagne da du var gravid, nytårs aften?

Jeg er gravid. 17+6

-og har helt sikkert tænkt mig at skåle i lidt alkohol 

Rigtig godt nytår 

Anmeld

31. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er førstegangsgravid og jeg er 9+4 idag.

og har ikk tænkt mig på nogen tidspunkt at drikke alkohol mens jeg er gravid 

det vil jeg aldrig gør

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar 

Jeg valgte at skåle i børnechampagne 

Godt nytår til alle 

Anmeld

1. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Jeg skålede i børnechampagne med min lille søster

Anmeld

1. januar 2014

Sjwf

Fandt en næsten alkohol fri champagne, under 0,5 % i. Så den fik jeg da lige et glas af

Anmeld

1. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

jeg skålede nytåret ind i det samme som de andre igår selvom jeg er 27+0 idag...

Min far havde købt en eller anden flaske med så lav alkohol procent at børnene 6,8 og 9 også godt måtte få for ingen af os er særlig glad for champagne...

Anmeld

1. januar 2014

VIPpigen

Jeg fik et glas asti til dronningens nytårstale, det glas rakte så til det meste af aftenen. Og så havde jeg ikke lyst da alle sammen skålede kl 00, så der sprang jeg over.

Jeg ammede 2010/2011 men drak vidst et enkelt eller 2 glas asti den aften også. Og får jeg ellers lyst til alkohol, så nipper jeg til mandens, så er jeg tilfreds.... Hvad andre gør er op til dem, men når jeg ikke drikker mig stang bacardi, så ser jeg ikke problemet i et lille glas, eller en slurk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.