Måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
7 svar
4 synes godt om
31. december 2013

Brian toustrup

Hejsa derude, min kæreste og jeg vil godt høre om nogle ved om man Kan være gravid selvom hun havde menstration for 14 dage siden,  hun har nogle af de symtomer man har når man er gravid som:  meget på toilet og tisser, Lidt kvalme, og spændt i maven.  --

Kan man tage en test nu ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

esioul

Brian toustrup skriver:

Hejsa derude, min kæreste og jeg vil godt høre om nogle ved om man Kan være gravid selvom hun havde menstration for 14 dage siden,  hun har nogle af de symtomer man har når man er gravid som:  meget på toilet og tisser, Lidt kvalme, og spændt i maven.  --

Hvis hun/du havde mens for 14 dage siden, vil det være for tidligt at teste.

Anmeld

31. december 2013

Rockertand

Brian toustrup skriver:

Hvis det var en normal menstruation, er hun ikke gravid nu.
Hvis hun lige er stoppet med p-piller, er det meget normalt at få graviditetssymptomer, og ønsket om det eller spekulationer kan fremkalde symptomer.

Anmeld

31. december 2013

Trekløver(:

Hvis din kæreste har en normal cyklus på 28 dage, så er hun ikke gravid endnu men har æggeløsning :-)

Anmeld

31. december 2013

Kløver

Hvis det var en normalt menstruation umiddelbart nej, især ikke hvis test er negativ, kunne mere lyde som at hun kan mærke det er tid for ægløsning

Anmeld

31. december 2013

VIPpigen

Hvis hun er som en gennemsnitsdansker er regnet ud fra, så ville hendes cyklus være 28 dage, og 14 dage inden forventede mens, ville der ligge en æggeløsning. Altså er det nu omkring hun har æggeløsning, og er derfor ikke gravid endnu.

Alt det er dog udregnet efter at hun er fuldstændig som en gennemsnitskvinde....

Anmeld

31. december 2013

Lrm

Der er nu i skal hygge jer �� hvis i gerne vil være gravide!

Anmeld

31. december 2013

Lrm

Der er nu i skal hygge jer �� hvis i gerne vil være gravide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.