Amning og alkolhol :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2013

Lykke:)

StineW79 skriver:

Jeg har med begge unger drukket et par glas vi, hvis vi har været i byen osv. Jeg gjorde bare det at jeg ammede af inden vi sku spise aftensmad, for så ku jeg drikke et glas vin til maden, også amme igen efter 2-3 timer. Når så baby var ammet af til natten, så ku jeg lige drikke et glas vin mere, også amme igen i løbet af natten! Vh stine

Det lyder som en god idé!
Nu har jeg jo også ammet ud som hvis jeg skulle drikke igennem, så det går nok!
Tak for svaret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lykke:) skriver:

Tak for svaret!

Med thea havde vi en overnatning med kærstens arbejde, hvor thea godt nok blev passet hjemme hos mormor. Der havde jeg også bare malket en masse flasker ud til hende, også ku jeg drikke på turen. Havde min pumpe med, og når brysterne spændte, gik jeg for mig selv i 10 min og pumpede / malkede ud. Det mælk blev bare smidt ud.

Men syntes da at hvis du allerede har malket nogen flasker ud til hende, sagtens ka drikke et extra glas med god samvitighed, også gi en flaske! Vh stine

Anmeld

31. december 2013

Bell'star

Tak for svaret!

Må man spørge hvordan du har "præsteret" at få så meget mælk - jeg malker og malker,(lyder så charmerende) og ligemeget hvornår jeg gør det, kan jeg ikke få mere end max 60ml af gangen.. Såå er temmelig misundelig på dig

- har du et "hemmeligt" trick/råd måske?

Anmeld

31. december 2013

StineW79 skriver:

Med thea havde vi en overnatning med kærstens arbejde, hvor thea godt nok blev passet hjemme hos mormor. Der havde jeg også bare malket en masse flasker ud til hende, også ku jeg drikke på turen. Havde min pumpe med, og når brysterne spændte, gik jeg for mig selv i 10 min og pumpede / malkede ud. Det mælk blev bare smidt ud.

Men syntes da at hvis du allerede har malket nogen flasker ud til hende, sagtens ka drikke et extra glas med god samvitighed, også gi en flaske! Vh stine

Det tror jeg helt bestemt også, at jeg vil gøre! tusind tak for råd og svar
Rigtig god aften!

Anmeld

31. december 2013

Bell'star skriver:

Må man spørge hvordan du har "præsteret" at få så meget mælk - jeg malker og malker,(lyder så charmerende) og ligemeget hvornår jeg gør det, kan jeg ikke få mere end max 60ml af gangen.. Såå er temmelig misundelig på dig

- har du et "hemmeligt" trick/råd måske?

Haha ja charmerende lyder det
Jeg har åbenbart bare meget mælk - dog ikke nok til at mætte min dreng altid så han får lidt erstatning nogen gange

Men jeg får 100 ml ad gangen ca. Lyder lidt grimt, men når han er ked af det og ligger hos far, så løber brystet og så griber jeg pumpen og går i gang ellers når han bare ligger hos mig og mine bryster er spændte det er nok mine bedste tricks

Og så har jeg malket ud i et par dage til i aften for troede faktisk at alkohol var i kroppen i længere tid end det er

Anmeld

31. december 2013

Bell'star

Haha ja charmerende lyder det
Jeg har åbenbart bare meget mælk - dog ikke nok til at mætte min dreng altid så han får lidt erstatning nogen gange

Men jeg får 100 ml ad gangen ca. Lyder lidt grimt, men når han er ked af det og ligger hos far, så løber brystet og så griber jeg pumpen og går i gang ellers når han bare ligger hos mig og mine bryster er spændte det er nok mine bedste tricks

Og så har jeg malket ud i et par dage til i aften for troede faktisk at alkohol var i kroppen i længere tid end det er

Nå okay, ingen hemmelige tricks kan jeg godt høre..

Min søn nægter at tage erstatning, han bliver KUN ammet på et bryst og jeg kan så heller ikke malke ret meget ud af pr gang, så det tager sin tid at skabe et lager til de nødvendige tider..

Anmeld

31. december 2013

Bell'star skriver:

Nå okay, ingen hemmelige tricks kan jeg godt høre..

Min søn nægter at tage erstatning, han bliver KUN ammet på et bryst og jeg kan så heller ikke malke ret meget ud af pr gang, så det tager sin tid at skabe et lager til de nødvendige tider..

Nej desværre

Åh det må da være hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.