smerter!overstimulering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. december 2013

tweety2060

Kære brugere!
Jeg har lige brug for et råd eller 2? Jeg er pænt overstimuleret efter ivf behandling, som give en del smerter.
Jeg har også haft meget væske i maven og tappet for dette. Mine æggestokke er stadig meget store og fylder meget.... Så har der været en 'stille' periode, men nu er der igen smerter pænt meget af tiden. Jeg var til akut scanning d 27.12 som viste store æggestokke igen og dem der forårsager smerter.... Men nu i dag føles de igen anderledes-de ændrer karakterer flere gange, så har snart svært ved at skelne eller kende dem...
Følte igår at livmoderen trækker sig sammen...
Bløder ikke, men får også medicin for at holde mens væk....

Er I uge 7 nu..
Andre der har prøvet dette? Eller gode råd? Er ved at gå ud af mit gode skind, for er bekymret om det bare er overstimuleringssmerter eller andre smerter......

Godt nytår!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

tweety2060

Ingen gode råd eller trøstende ord ???

Anmeld

1. januar 2014

Carina:-)

Ingen gode råd overhovedet.Kender det ikke 

Men var der hjerteblink da du var til skanning?

For har du set det,så er der meget lille risiko for det er andet end overstimulering der driller.

+ ligamentsmerter kan være ganske voldsomme,især hvis det er første gang du er gravid og det hele skal udvides for første gang 

Anmeld

1. januar 2014

Carina:-)

Og ligamentsmerter kan føles som starten på mens med sammentrækninger,stik jag og kan gøre rigtigt ondt sådan at man tror man er ved at abortere -så det er altså helt normalt 

Anmeld

1. januar 2014

tweety2060

Carina:-) skriver:

Og ligamentsmerter kan føles som starten på mens med sammentrækninger,stik jag og kan gøre rigtigt ondt sådan at man tror man er ved at abortere -så det er altså helt normalt 

Tusinde tak for dine svar! JA der var hjerteblink....
Det er min anden graviditet, men havde slet ikke de smerter i min første.
Håber bare det er overstimulerings smerter....
Godt nytår

Anmeld

1. januar 2014

Miss BananaHammock

Jeg var også slemt overstimuleret og blev sygemeldt fra arbejdet (arbejdede dengang fuldtid i fitness branchen ). Jeg var slemt oppustet i starten af graviditeten og havde ondt indtil uge 10 ca.
Det eneste lægerne sagde til mig, var at jeg skulle holde mig i ro og ikke måtte træne, da æggestokkene kan slå knuder på sig selv.

Men det havde ingen indflydelse på min graviditet, og har idag den dejligste lille søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.