Smerter i bækkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2013

M'sMor

Jeg er gravid i uge 12+5, og det er mit første barn.

den seneste uge har jeg haft smerter i bækkenet. Smerterne sidder bagpå i hver side og i halebenet. Det gør enormt ondt at gå på trapper, at rejse mig, og vende mig når jeg ligger ned.

er der nogen der har erfaringer med, om man kan få bækkenløsning så tidligt? Det skal lige siges, at jeg arbejder som pædagogmedhjælper i bhv/vuggestue.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

mbbuch

mortensen92 skriver:

den seneste uge har jeg haft smerter i bækkenet. Smerterne sidder bagpå i hver side og i halebenet. Det gør enormt ondt at gå på trapper, at rejse mig, og vende mig når jeg ligger ned.

er der nogen der har erfaringer med, om man kan få bækkenløsning så tidligt? Det skal lige siges, at jeg arbejder som pædagogmedhjælper i bhv/vuggestue.

Hej. Jeg er i uge 16 nu, med tvillinger, men der mellem uge 10-12 fik jeg også ekstremt ondt i mit haleben. Kunne slet ik stå oprejst. Men ja så pludselig fra den ene dag til den anden forsvandt det igen. Tror bare kroppen reagerer fordi der foregår så meget.

Anmeld

30. december 2013

M'sMor

mbbuch skriver:

Hej. Jeg er i uge 16 nu, med tvillinger, men der mellem uge 10-12 fik jeg også ekstremt ondt i mit haleben. Kunne slet ik stå oprejst. Men ja så pludselig fra den ene dag til den anden forsvandt det igen. Tror bare kroppen reagerer fordi der foregår så meget.

Tusind tak for svar!

jeg håber godt nok også, at mit stopper ret hurtigt igen.

Anmeld

31. december 2013

Clisolka

mortensen92 skriver:

Jeg havde det lige som dig her i min 2. graviditet, men smerterne forsvandt efter et par uger. Mit var ligamentsmerter, fordi det hele jo udvider sig 

Anmeld

31. december 2013

Kløver

Det kan det være men er højest sansynligt ligamentsmerter og kommer fordi ligamenterne(ledbåndene) giver sig

Anmeld

31. december 2013

M'sMor

Det håber jeg bestemt også det er. Det tyder det jo også på, når der er flere der har oplevet det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.