udblevet mens....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. december 2013

taya

hej alle jeg har haft udblevet mens skulle ha haft det den 22 december, har taget en test 5 dage efter med dog viste den kun 1 streg. har efterfulgt taget 3 teste  men dog viste negativ jeg håbet så meget på at jeg var gravid 

jeg må ringe til lægen her den 2 januar og høre hvad der kan være galt...

mvh taya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

Kom-nu-bebs

taya skriver:

hej alle jeg har haft udblevet mens skulle ha haft det den 22 december, har taget en test 5 dage efter med dog viste den kun 1 streg. har efterfulgt taget 3 teste  men dog viste negativ jeg håbet så meget på at jeg var gravid 

mvh taya

Står præcis i samme situation. Min mens skulle også have kommet d.22/12, men endnu en negativ test her til morgen.. Havde to dråber blod i fredags og en i går ellers ingen andre tegn..

har du nogle symptomer?  

Anmeld

31. december 2013

Fru Ebied

Min mens er kommet idag, 5 dage forsinket.. Det er nok desværre jeres psyke der spiller jer et puds når testene er negative.

Anmeld

31. december 2013

liten-mamma

taya skriver:

mvh taya

Krydser for at du er gravid! 

Men nolge gange kan kroppen godt drille lidt, hvis man virkelig ønsker graviditet. Håber ikke det er tilfældet for dig, men at du bare tester sent positivt. 

De to sidste gange er jeg gået 8 og 15 dage over tid. Har dog også oplevet først at kunne teste positivt 9+. 

Anmeld

1. januar 2014

taya

Fru Ebied skriver:

Min mens er kommet idag, 5 dage forsinket.. Det er nok desværre jeres psyke der spiller jer et puds når testene er negative.

okay det er bare pisse træls at den ikke bare kan være positiv. ja har lidt ømme bryster og har mærkelige spisevaner , og mange gange på en dag er jeg ude og tisse. 

håber lægen kan se om jeg er gravid når de åbner den 2 januar...

Anmeld

1. januar 2014

Fru Ebied

Krydser fingre for du er heldig. Godt nytår.

Anmeld

2. januar 2014

Kom-nu-bebs

taya skriver:

okay det er bare pisse træls at den ikke bare kan være positiv. ja har lidt ømme bryster og har mærkelige spisevaner , og mange gange på en dag er jeg ude og tisse. 

håber lægen kan se om jeg er gravid når de åbner den 2 januar...

håber og krydser fingre for dig! Husk en opdatering

Mine bryster er også ved at være ømme, men tør ikke håbe på noget. Har nu bestilt tid hos lægen, kan først onsdag, puha der er længe til.

Ved du om man får svar på blodprøve med det samme?

Anmeld

2. januar 2014

Rockertand

Kom-nu-bebs skriver:

håber og krydser fingre for dig! Husk en opdatering

Mine bryster er også ved at være ømme, men tør ikke håbe på noget. Har nu bestilt tid hos lægen, kan først onsdag, puha der er længe til.

Ved du om man får svar på blodprøve med det samme?

Det kan tage 1-2 dage at få svar på blodprøve, HVIS man får den taget - det er altså hverken krav eller selvfølge, at man tager den, da der lægefagligt ikke er indikation for det, men nogle læger tager den alligevel for at tjene lidt ekstra på konsultationen og for at slippe for diskussionen, så vi må se, hvad din læge hælder til

Anmeld

2. januar 2014

Kom-nu-bebs

Rockertand skriver:

Det kan tage 1-2 dage at få svar på blodprøve, HVIS man får den taget - det er altså hverken krav eller selvfølge, at man tager den, da der lægefagligt ikke er indikation for det, men nogle læger tager den alligevel for at tjene lidt ekstra på konsultationen og for at slippe for diskussionen, så vi må se, hvad din læge hælder til

Så håber jeg han ikke gider diskutere og gerne vil tjene penge He he

Anmeld

2. januar 2014

taya

jeg fik ringet til lægen men hun sagde at det var for tidlig at scanne mig og skal derop til lægen på tirsdag skal tage en test inden... håber virkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.