hvormeget gør i ud af den 31/12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

Victoria2013

De sidste 3-4 år har min kæreste og jeg faktisk bare været hjemme nytårsaften og hygget bare os to, og det skal vi også i år - bortset fra at nu er vi jo så 3, fordi vi har vores datter på næsten 7 mdr...

Vi plejer at gøre lidt ud af det - lækker mad og hygge med film og chips og slik og champagne kl. midnat, men da det bare er os, så er det som regel også stille og roligt. Og det bliver det også i år, for vores datter har en tendens til at vågne let, så vi er nok ekstra opmærksomme i morgen aften, da vi ikke har mulighed for at putte hende et sted hvor hun ikke vil være lige i nærheden af nytårskrudt og hvor vi ikke samtidig opholder os... håber hun kan sove alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Mother-love

Her er det ikke det helt vilde. Da det bare er min mor, min kæreste, vores datter på 2,5 og så self mig.
Vi pynter bordet og spiser god mad( 3 retters menu hjemmelavet). Brænder nogle bord bomber af. Og så fyrer vi lidt krudt af og drikker et glas champagne kl 24.
Og det er det. Ingen af os drikker alkohol. Og fyrværkeriet er mest for isabellas skyld.

Anmeld

30. december 2013

mogms

Ikke det store god mad og hygge tælle ned til kl 24 og se fyrværkeri.

I år er vi i Skallerup klit mig og manden mine svigereforældre. Det er hygge

Anmeld

30. december 2013

Ciss

Jeg er vokset op med, at vi nytårspyntede bordet, fik en ekstra god middag og spillede spil med de voksne sålænge, vi klarede at være oppe. Vi plejede aldrig at have særlig meget fyrværkeri selv, men da vi var større, fik vi jo lidt.

Dette er mit første nytår alene med ungerne, og den ældste er kun 6 år, så jeg følger lidt samme skema, som jeg selv er vokset op med. Jeg laver en middag, de normalt ikke får, de har fået lov til at vælge desserten, vi pynter bordet med ballonger, serpentinere osv, og så efter maden finder jeg slik og diverse frem, og så spiller vi spil og hygger os sålænge, de nu klarer at holde til det. Jeg gør mit bedste for at gøre det til en fest for dem, selv om det bare bliver os tre.

Anmeld

31. december 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Hvor lyder jeres forskellige aftner hyggelige. Nogen gør meget andre lidt.

Godt nytår til alle

Anmeld

31. december 2013

MMOGM

Det vi egentlig gør mest ud af er maden 

Jeg forbinder nytårs aften med god mad  Ellers skal vi bare råhygge med nogen venner, og se på flot fyrværkeri kl 00:00 

Før i tiden hed det vilde fester osv. Men med et lille barn og en i maven, så siger fest og vilde aftner mig ikke så meget 

Anmeld

31. december 2013

Kløver

Vi hygger med de samme venner hvert år, roligt og hyggeligt. Vi får god mad udefra, og har lidt nytårspynt. Da ungerne er små og vi har hund, køber vi ingen krudt

Anmeld

31. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er thea og alberte begyndt at pynte op med terpentiner. Kødet står og mariner. Bollerene er sat til hævning, sammen med dejen til hvidløgsbrødet.

Kærsten har lige støvsuget, så det gør jeg nok lige om igen om lidt

Vi har bordbomber, og en hulens masse knaldperler, og nogle fontener, som bliver skudt af i løbet af aftnen.

Vinen bliver åbnet og hældt på karaffel om lidt, og kl 15 kommer vores gæster, som i år er svigerinden, hendes, vores 2 nevøer på 4-7 år og hndes kæreste. Vh stine

Anmeld

31. december 2013

Lykke:)

Vi går ret meget op i det

Jeg er vokset op med det helt store nytårsbord og total familiehygge!
De sidste mange år har vi været til den helt store nytårsfest men i år hvor vores søn kun er 5 uger skal vi spise sammen med svigerforældrene og et smut over til nogle venner for at sige godt nytår vores dreng sover fra alt! Så krudt og nytårsfest er en del af det her

Anmeld

31. december 2013

Carina:-)

Her går vi ret meget op i det med god mad nytårskrudt ,sprut og sodavand + vin i stride strømme

Vi spiller spil,snakker og hygger -Og efter kl 00 bliver alle børn puttet og så spiller de voksne voksenspil ,spiser natmad og får en lille skid på  Undtagen mig der er den der i år har tjansen med børnene 

Maden er hjemmelavet,så vi er 4 voksne der har stået i køkkenet siden morgenmaden-og det er så hyggeligt og en del af vores nytår Så er der smagsprøver,lidt god vin og vi synger med på sangene i radioen imens vi laver mad i lange baner.Og ungerne skyder lidt af,og pynter bord og stuer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.