Jordemoder besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
1 svar
5 synes godt om
30. december 2013

mbbuch

Så var jeg til første jordmoder besøg i dag og jeg hørte hjertelyd på begge tvillinger. Så dejligt. Er nærmest et omvandrende nervevrag i denne graviditet, fordi der er 2 og større chancer for problemer. Tror I det hele taget de fleste kvinder er nervøs under graviditeten. Nu har jeg bestilt tid til kønsscanning d. 8 jan. Er så spændt. Selvfølgelig nogle penge jeg ku spare men kan ikke vente til d. 28/1 Rigtig godt nytår til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

BabyMus

mbbuch skriver:

Så var jeg til første jordmoder besøg i dag og jeg hørte hjertelyd på begge tvillinger. Så dejligt. Er nærmest et omvandrende nervevrag i denne graviditet, fordi der er 2 og større chancer for problemer. Tror I det hele taget de fleste kvinder er nervøs under graviditeten. Nu har jeg bestilt tid til kønsscanning d. 8 jan. Er så spændt. Selvfølgelig nogle penge jeg ku spare men kan ikke vente til d. 28/1 Rigtig godt nytår til jer alle

Hvor lyder det bare dejligt. Det bliver dejligt med kønsscanning, så kan du glæde dig over det i stedet for at gå og være alt for nervøs, selvom det er fuldt forståeligt. Hvor er det bare fantastisk med tvillinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.