Med tunge skridt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. december 2013

grinny

.. Melder jeg mig nu ud af denne gruppe 

Selvom jeg er glad på jeres vegne er jeg endnu ikke stærk nok til billedtråde og opdaterings tråde.

Det har været rigtig hyggeligt at følges med jer allesammen, og måske nogen af os kommer til at følges igen på et andet tidspunkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Bettina90

grinny skriver:

Selvom jeg er glad på jeres vegne er jeg endnu ikke stærk nok til billedtråde og opdaterings tråde.

Det har været rigtig hyggeligt at følges med jer allesammen, og måske nogen af os kommer til at følges igen på et andet tidspunkt 

Er så ked af det på dine vegne. Ønsker virkelig det bedste for dig fremover!!

Anmeld

30. december 2013

Lotus86

Det gør mig så ubeskriveligt ondt det der er hændt jer

De varmeste tanker til jer.

Anmeld

30. december 2013

mrhl

grinny skriver:

Sender mine varmeste tanker til dig, og ønsker dig og din familie et godt og bedre nytår.

Anmeld

30. december 2013

ms86

Det er fuldt forståeligt at du ikke er klar til babytråde mm.! Du virker, ud fra dine tråde og svar, som en rigtig stærk kvinde, det synes jeg du skal vide. Du har oplevet vores alles værste mareridt, og jeg sender dig dagligt en tanke.. 

Anmeld

30. december 2013

Lykke:)

Kæmpe kæmpe kæmpe kram til jer
I er i mine tanker!

Anmeld

30. december 2013

Diana2013

grinny skriver:

Årh kan så godt forstå dig. Tænker virkelig på dig selvom vi ikke kender hinanden irl ;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.