Minus 400 gr i dec måned :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
11 svar
4 synes godt om
30. december 2013

*Pingvinen*

Og det er jeg sgu stolt af:-)
Har kørt paleo hele måneden og kun spist "alm" mad juleaften, en julefrokost og et par enkelte mellemmåltider.
Kan mærke det "dårlige" mad er hårdt for min krop. Den bliver doven og mer vil have mer. Har desværre ikke fået dyrket så meget motion, som jeg gerne ville, men det er dog stadig blevet til motion et par gange om ugen.
Mit mål er d. 8. Feb, der skal jeg i byen. Der er 6 uger til og er stadig realistisk. Så i det nye år hedder det hardcore paleostyle og jdg GLÆDER mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

bøllen

Hvad går det ud på ???

Anmeld

30. december 2013

*Pingvinen*

bøllen skriver:

Hvad går det ud på ???

Paleo? Det er stenalderkost.

Anmeld

30. december 2013

bøllen

*Pingvinen* skriver:

Paleo? Det er stenalderkost.

Ok siger mig ikke noget

Anmeld

30. december 2013

Dianabk

*Pingvinen* skriver:

Og det er jeg sgu stolt af:-)
Har kørt paleo hele måneden og kun spist "alm" mad juleaften, en julefrokost og et par enkelte mellemmåltider.
Kan mærke det "dårlige" mad er hårdt for min krop. Den bliver doven og mer vil have mer. Har desværre ikke fået dyrket så meget motion, som jeg gerne ville, men det er dog stadig blevet til motion et par gange om ugen.
Mit mål er d. 8. Feb, der skal jeg i byen. Der er 6 uger til og er stadig realistisk. Så i det nye år hedder det hardcore paleostyle og jdg GLÆDER mig

Hvor er det fedt

Jeg er gået igang med at bage så vi er klar til at spise bare lidt sundt i det nye år

Anmeld

30. december 2013

*Pingvinen*

bøllen skriver:

Ok siger mig ikke noget

Okay.
Det er kost uden sukker og mel faktisk. Man spiser rene madvarer. Må ikke være fabriksblandet ell have tilsætningsstoffer i sig.
Jeg spiser ikke nogen former for brød, intet der er tilsat sukker og andre hurtige kulhydrater.
Hvis du er nysgerrig, prøv evt at læse om det her: www.paleo-kost.dk
Der er ikke nogen hokuspokus, der er blot fokus på det rene og velvære.

Anmeld

30. december 2013

*Pingvinen*

http://www.alun.dk/sund-kost/stenalderkost-din-fre mtid.html Denne her side er også fantastisk læsning om Paleokosten :-)

Anmeld

30. december 2013

bøllen

*Pingvinen* skriver:

Okay.
Det er kost uden sukker og mel faktisk. Man spiser rene madvarer. Må ikke være fabriksblandet ell have tilsætningsstoffer i sig.
Jeg spiser ikke nogen former for brød, intet der er tilsat sukker og andre hurtige kulhydrater.

Lyder spændende

tak vil jeg prøve at kikke på :-) 

Anmeld

30. december 2013

Mamalou

*Pingvinen* skriver:

Okay.

Har du købt nogle bøger du kan anbefale? Jeg skal nemlig i gang, og har overvejet lov carb/paleo, da jeg tidligere har haft gode erfaringer med at skære ned for kulhydraterne

Vh. Louise

Anmeld

30. december 2013

*Pingvinen*

Mamalou skriver:

Har du købt nogle bøger du kan anbefale? Jeg skal nemlig i gang, og har overvejet lov carb/paleo, da jeg tidligere har haft gode erfaringer med at skære ned for kulhydraterne

Vh. Louise

Nej bruger ikke nogle bøger. Har en skøn veninde, jeg tyer til, da hun hsr været på paleo i over et år også bruger jeg bare nettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.