Hej alle sammen.
Jeg går og panikker lidt herhjemme, jeg har P-stav og har haft den 2 år. Jeg plejer at få min menstruation rimelig regelmæssigt alligevel og jeg ved godt at med p-stav er det ret normalt at det hele ikke er regelmæssigt. Nå men, så har jeg nu ikke haft mens siden sidst i oktober. og jeg har mens lignende smerter i underlivet, kvalme og noget jeg tror er fantom spark (Har en søn på 2 og efter ham havde jeg det meget og med tiden ind imellem)
I min første graviditet kunne jeg mærke liv allerede i uge 11+
Jeg går så ind og læser om den P-stav for kan jo ikke forstå hvis jeg er blevet gravid derpå, der står så på alle sider jeg kan finde, at den kan have mindsket virkning på overvægtige???!?!?!?!!? jeg har en bmi på 34 og det er der altså aldrig nogen der har fortalt mig før.
Nå, men jeg køber self en test i eftermiddag, det er sikkert bare indbildt, da der er mange der er gravide i min omgangskreds og vi selv har snakket om det en del her på det sidste. (at vi ville starte pb2 jan. 15)
Anyways.. det jeg vil vide er om der er nogen der ved noget mere om det med overvægt og p.stav`? nogen med erfaring.
hvor stor tror i lige sansynligheden er`?
Godt nytår.
Anmeld