Hej,
Jeg vil høre om der er nogen der har nogle erfaringer med regelmæssige plukkeveer? Jeg var en tur forbi fødegangen igår, fordi jeg synes jeg havde mærket mindre liv i 2 dage. De kørte en strimmel og han havde det heldigvis rigtig godt. Dog kunne de fortælle mig, at jeg havde regelmæssige plukkeveer hver 3-4 minut og at jeg havde en livmoderhals der var 1 cm og at jeg var 1-2 cm åben. De undersøgte min urin og jeg havde ikke noget der lignede blærebetændelse, så dette var ikke årsagen til plukkeveerne. Nu er spørgsmålet - har nogle af jer oplevet noget lignende og skal jeg forberede mig på at han nok kommer snart? JM sagde at jeg skulle tage hjem og ringe hvis vandet gik eller jeg begyndte at bløde - men hvis jeg allerede er 1-2 cm åben, er det så på nuværende tidspunkt realistisk at jeg går tiden ud? Synes det er lidt surrealistisk det her, da jeg ikke havde regnet med det måske skulle være nu
Så har I erfaringer med at gå tiden ud eller skal jeg forberede mig på at han kan komme når som helst? Jeg har et udpræget planlægningsgen, så uvisheden huer mig ikke 
Anmeld