Åh trænger til at få lidt skrevet ned. Jeg har det svært for tiden. jeg syntes flere af mine dage er sorte, hvor jeg føler træthed og ugiderlighed. Og har let til tåre.
Jeg har i denne uge været grædefærdig 2 gange/ dage, har tidligere haft perioder hvor alting også kunne gå mig på, men det gør det sandelig også nu. Det er ikke pænt at sige men orker ikke min 2 ellers så dejlige børn på 6 og 2,5 år. Jeg har mest lyst til at være alene. Også væk fra manden.
Men han har det lidt på samme måde, han orker ikke at have børnene alene. Jeg har mest lyst til at komme på arbejde igen. Den mindste er kommet i tros aldren, og vil være modsat med alt, det går mig meget på for sådan har hun aldrig været før, selv det får mig til at græde når hun fx ikke vil give mig en ting jeg beder hende om at hun aflevere.
Og er bange før at hun vil bruge det når hun ser at jeg knækker. Den store vil bare ikke høre efter, man skal sige tingene 10 gange før det sker noget, og det er belastende og har altid været det. Ligesom at han aldrig er kommet over grænseprøvningen.
Jeg har dårlig samvittighed over at jeg skal arbejde tirsdag og onsdag hvor han skal stå alene med dem igen. Ved når jeg kommer hjem skal jeg høre hvor hård det var været at være alene med dem, Vores nytår er præger at vi ikke kan så meget da jeg har vagter begge dage. Og vi skal bare være hjemme os 4, så en aften som alle andre.
jeg har tænkt på om jeg evt kan have en depression?
Anmeld