Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 5+4 idag og her til aften oplevede jeg pludselig at få en brændende fornemmelse, sammen med "alm" mens smerter, omme i lænden. Det gjorde ikke sådan AV , men mere ondt end de mens smerter jeg har haft under graviditeten indtil nu.... Der er ikke andet end alm murren nu, og det varede ca 1 minut ....... hva, er det normalt eller skal jeg regne med jeg snart begynder at bløde?  Jeg har , hvis det kan være til nogen hjælp, enormt meget luft i maven , også kommet pludseligt her til aften....... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Mariam90

Anonym skriver:

Jeg er 5+4 idag og her til aften oplevede jeg pludselig at få en brændende fornemmelse, sammen med "alm" mens smerter, omme i lænden. Det gjorde ikke sådan AV , men mere ondt end de mens smerter jeg har haft under graviditeten indtil nu.... Der er ikke andet end alm murren nu, og det varede ca 1 minut ....... hva, er det normalt eller skal jeg regne med jeg snart begynder at bløde?  Jeg har , hvis det kan være til nogen hjælp, enormt meget luft i maven , også kommet pludseligt her til aften....... 

Det er normalt at have mens smerter. Den vokser der inde. 

Men du skal ikke være bang at du skal bløde, tænk positivt... Jeg fik brundt udflåd fra starten i 2 uger det kom lidt ad gangen men babyen har det helt fint og så hjerteblink i weekenden. Er 9+1 

nogle får lidt blod men det er ikke nogen problemer siger lægen hvis det ikke begynder at løbe ned som mens. Tal med lægevagten hvis det gør sindsyg ondt Og tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.