40+2 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
17 svar
5 synes godt om
29. december 2013

yagnes

Jaa som overskriften siger.. 40+2 men intet sker er 1.gangs men er bare såååå utålmodig efterhånden.. slimprop gik 39+0.. har meget fåå plukveer men ik så slemt..

send gerne en masse ve støv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Elbæk

nesss skriver:

Jaa som overskriften siger.. 40+2 men intet sker er 1.gangs men er bare såååå utålmodig efterhånden.. slimprop gik 39+0.. har meget fåå plukveer men ik så slemt..

Sender 1000 spande ve støv! Håber at din guldklump snart melder sin ankomst!

Anmeld

29. december 2013

AnthonsMor

nesss skriver:

Sender en masse vestøv..

Hilsen én der gik 13 dage over

Anmeld

29. december 2013

M&J87

Sender en masse vestøv, jeg gik i fødsel af mig selv 40+6, så kender godt frustrationen !

Anmeld

29. december 2013

yagnes

mange tak 

havde altid troet jeg ville føde før tid.. 

og min tlf ringer konstant da alle vil hører om der er noget nyt  

synes bare det er mærkeliggt at der ikke er lidt flere tegn

Anmeld

29. december 2013

-Sigrid-

nesss skriver:

Førstegangsfødende føder i gennemsnit i 40+4, så du har stadig tid endnu før du "burde" have født

Anmeld

29. december 2013

Lykke:)

nesss skriver:

sender en masse vestøv

Anmeld

30. december 2013

yagnes

takker piger.. dejligt..

kan det passe at slimproppen kan gå over flere gange? synes nemlig lige jeg har opdaget noget der kunne være en slimprop?

Anmeld

30. december 2013

Lykke:)

nesss skriver:

takker piger.. dejligt..

kan det passe at slimproppen kan gå over flere gange? synes nemlig lige jeg har opdaget noget der kunne være en slimprop?

Ja, det kan den min gik et par gange. Første gang som en tyk klar og anden gang som en ret flydende klat

Anmeld

30. december 2013

ette1987

nesss skriver:

takker piger.. dejligt..

Den kan vist gå en del gange! Selv opdagede jeg aldrig den var gået Håber der snart sker noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.