Mam Air sutter alternativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.426 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

BellaT

Har lige læst flere steder på nettet at lige præcis Mam Air sutten er kræftfremkaldende ifølge Øko-test.8(
Det er den sut Phillip bruger. Startede ellers med Nuk, men Air sutten er bedre, da han begyndte at få knopper af sutten.
Men hvad gør jeg så lige nu? Findes der andre sutter der er lige så åbne som Mam Air? De skal også være lidt pæne at se på helst. Og runde sutter er udelukket.
Nogen der har forstand på sutter?(?) Hjælp!

Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

Loggidut

jeg ved ivf har nogle sjove nogle....ud med sproget IVF hvad er det for sutter Malte bruger?

Anmeld

24. marts 2008

ivfmarie

tja... jeg bruger også MAM, men ikke Air'en... jeg ved ikk hvad den hedder, men den er "åben" under næsen og ved hagen - meget a la Air'en. Jeg ved ikke om den hører under de sutter der er testet....måske? Men, jeg har set at Tynen har en model der minder om Mam's, men det er vist et andet mæke... den med en prinsessekrone på. ...ud med sproget Tynen hvad er det for sutter Stella bruger? Marie - der syns det her minder lidt om en gammel sangleg... "tag den ring og lad den vandre..."

Anmeld

24. marts 2008

Tynen

Whart!

Dem har Stella jo!

Mener at Tommie-Tippie laver nogle der minder om! Stella kan i hvert fald sagtens bruge dem.

De kan købes i Bilka og mener de koster det samme.
Om de ligefrem er smarte ved jeg ikke - Men jeg har da set grimmere :)

http://onlinekids.dk/sut_med_Ã¥bent_skjold_6m__fra _tommee_tippee___dreng-p-1015.html?manufacturers_i d=21&osCsid=147235c5a0ba7377f2b74fd969004eb7

Trine

Anmeld

24. marts 2008

ivfmarie

Er det egentlig ikke lidt skummelt at vi ved hvilke sutter de andres bebser bruger?
Jeg aner fx ikke hvornår min bror har fødselsdag, men at Stella bruger sut med åbent skjold... hmmm, stof til eftertanke :S

Anmeld

24. marts 2008

BellaT

Sådan!!! Sidder og roder rundt på nettet indtil jeg kommer i tanke om at jeg kan spørge herinde. Doooh!:P Og bang, så er der svar med det samme.:D Tak Tynen og I andre. Jeg skal i Bilka imorgen og købe Tommie Tippie sutter. De er da søde og ligner meget Mam Air'en. Tank ju very måtsch. Knus fra Helle...

Anmeld

24. marts 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Er det egentlig ikke lidt skummelt at vi ved hvilke sutter de andres bebser bruger?
Jeg aner fx ikke hvornår min bror har fødselsdag, men at Stella bruger sut med åbent skjold... hmmm, stof til eftertanke :S

jo det er i grunden skræmmende...lol...nu du siger det, jeg ved i grunden en masse om de forskellige som jeg måske ikke kan bruge til ret meget...jo jeg kan da...jeg kan få det nemmere selv!
men ja skræmmende!

Anmeld

24. marts 2008

Tynen

ivfmarie skriver:

Jeg sad lige og tænkte det samme!! :)

Det er fandme godt observeret, Sherlock!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.