god hårkur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
2 svar
2 synes godt om
29. december 2013

Sitrani

hej alle damer

Jeg har været i Matas og købe en god og rimelig dyr hårkur.. Den er med arganolie og virker super god! Problemet for mig er bare, at jeg har læst bagpå, og kan se der er parabener i, hvilket jeg ikke er så glad for (skulle jeg nok have gjort inden jeg købte den). Men kender I nogle gode hårkurer uden parabener eller andre tilsætningsstoffer..? også helst uden parfume, selvom det er svært at finde.... Hvis nogen er interesseret sælger jeg den hårkur jeg har købt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

*Pingvinen*

Den absolutte bedste hårkur, jeg kender er Aussie og ja der er også parabener i. Brugte den til ende og lukkede øjnene lidt. Mit hår blev virkelig forkælet. Siden hen har jeg købt matas egen den grønne mee vitamin er i. Og har luge brugt en fra Aldi til kun 30 kr. Den er uden parabener, men er med parfume. Den er giga god og BILLIG! Bruger både balsam og shampoo fra den serie af også.
Den hedder Kyrell og er til tørt og skadet hår.

Anmeld

30. december 2013

Dianabk

Sitrani skriver:

hej alle damer

Jeg har været i Matas og købe en god og rimelig dyr hårkur.. Den er med arganolie og virker super god! Problemet for mig er bare, at jeg har læst bagpå, og kan se der er parabener i, hvilket jeg ikke er så glad for (skulle jeg nok have gjort inden jeg købte den). Men kender I nogle gode hårkurer uden parabener eller andre tilsætningsstoffer..? også helst uden parfume, selvom det er svært at finde.... Hvis nogen er interesseret sælger jeg den hårkur jeg har købt!

Jeg har også den fra Matas (den grønne) den er super hvis den får god tid og du evt reder dit hår imens den sidder i

Hvis jeg har rigtig god tid kommer jeg kokos olie i om aften og vasker det ud næste morgen - super lækkert hår bagefter (og ingen tilsætningssstoffer)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.