så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
lineog4 skriver:
Jeg ville have så jeg havde tøj til en uge cirka - det er fordi vi skal tørre og det kan tage tid. Så er det jo afhængigt af hvad man bruger til sine børn, men for mig ville det være 7 bodyer (jeg kan bedst lide langærmede) og 7 bukser/gamacher (jeg ville ikke have strømpebukser til nyfødte syntes det så helt åndssvagt ud på min datter før der kom lidt mere sul på). Og så ville jeg have et par uldstrik veste til udover body eller uhøvisk heldragter. Så ville jeg have et par uldhuer, en køredragt og nogen varme strømper. Og så med mindre det var det hjemmegjorte ville jeg vente til trolden var født, for elskede at trille og købe lidt og ikke have det hele....
alt strik er hjemmelavet... hverken min mor eller jeg kan tåle lanolin (jeg er lidt mere tolerant end hende, men...)
Jeg syntes også det var rigtig hyggeligt da den store var spæd at se på tøj til ham, men desværre fik jeg medicin efterfølgende (pga. for højt blodtryk) og det gjorde mig dårlig, så jeg vil være sikker på at jeg har tøj i hjemmet til den første tid til hende...
Anmeld